شنبه، 18 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991118002
امین روانان
دکتر مرتضی روغنی ارزیاب ارشد سازمان مدیریت صنعتی کشور:مسیر تعالی یک راه بی پایان است

به گزارش رهیافت جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت، امروز شنبه ۱۱ بهمن اولین جلسه افتتاحیه ارزیابی تعالی سازمانی شرکت فولاد اکسین خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور کریم سلمان عضور هیات مدیره، امین ابراهیمی مدیر عامل و همه مدیران واحدهای شرکت و تیم ارزیاب به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
کریم سلمان پور عضو هیات مدیره شرکت بیان کرد، امیدوارم که در مدت این ارزیابی با ارائه گزارش مناسب، بتوانیم نتیجه تلاش های همه کارکنان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان ارائه دهیم.
وی گفت، نمودارها، گزارش ها و جداول تولید و مالی قطعا نشان دهنده تحول و جهش اکسین در سال ۹۸ و تداوم آن در سال ۹۹ است.
عضو هیات مدیره فولاد اکسین افزود، ما در سال ۹۸ و ۹۹ شاهد بیشترین لبخند رضایت از سوی کارکنان، مشتریان، تامین کنندگان و مسؤلین بودیم که ناشی از تحول در میزان تولید، تنوع تولید، افزایش رضایت مشتریان و سودآوری شرکت می باشد.
امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین نیز ضمن خوش آمد به تیم ارزیاب بیان کرد، اعتقاد ما براین است، یکی از معیارهایی که می تواند به مجموعه اکسین کمک کند تا در بازار رقابتی که در دنیا همواره در حال تغییر بوده سرآمد باشد و در مسیر پیشرفت و بهبود مستمر حرکت کند، حضور در رقابت هایی همچون جایزه تعالی سازمانی می باشد.
وی گفت، مطمئنا ارزیابی های که در این جلسه انجام می گیرد در راستای پیشرفت اکسین بوده و بی شک این مجموعه به بهترین شکل پاسخ خواهند داد.
مدیر عامل فولاد اکسین افزود، امیدواریم درپایان بتوانیم پروژهای بهبود مناسبی را برای اهداف ۱۴۰۰ استخراج کنیم و به هدف اصلی خودمان که رشد تعالی می باشد برسیم.
وی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن ارائه گزارش کاملی از وضعیت این شرکت گفت: تحولات و اتفاقات خوبی که از انتهای ۹۷ تا کنون در مجموعه اکسین رقم خورده و شرکت را وارد مدار سودآوری کرده است، حاصل مشارکت و اعتماد سازی میان ذینفعان شرکت بخصوص مشتریان وکارکنان بوده که بسیار حائز اهمیت می باشد.
در ادامه مهندس مرتضی روغنی ارزیاب ارشد جایزه تعالی سازمانی ضمن معرفی اعضا این گروه پنج نفره، بر ضرورت تعالی سازمانی پرداخت و اهداف جایزه ملی تعالی سازمانی را ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمانی، ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات موفق و تشویق سازمان ها برای انجام خودارزیابی عنوان کرد.
مهندس روغنی با تقدیر از گزارش جامع ارائه شده گفت: احساس غرور می کنم از این بابت که همچین امکانات و پتانسیلی به همت همه شما به این موفقیت ها رسیده و انشالله با مدیریت خوب مدیر عامل این شرکت و مدیران خود این روند تداوم خواهد داشت.
این جلسه در راستای رعایت پرتکل های بهداشتی کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

نظر جدید
پربازدیدها