سه شنبه، 14 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991114005
امین روانان
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با ورود ایرباس ۳۱۹ به فرودگاه شهدای یاسوج برای خدمات دهی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پروازهای این فرودگ ...
بالا رفتن تعداد پروازهای "تهران-یاسوج" و بلعکس با هواپیمای ایرباس ۳۱۹

به گزارش رهیافت جنوب «عنایت انصاری فرد» در گفت و گو با خبرنگارماافزود: با پیگیری های صورت گرفته به ویژه از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سفر هفته اخیر به تهران، فرودگاه یاسوج روز سه شنبه هفته جاری شاهد فرود ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی "معراج" خواهد بود.

وی اظهارکرد: ظرفیت تعداد مسافر این هواپیما ۱۶۰نفر است در حالی که پیش از آن هواپیماها در این فرودگاه تا ۶۰ نفر ظرفیت داشتند.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: هواپیمای ایرباس ۳۱۹ جزو هواپیماهای پهن پیکر و با توان بالاست که با اضافه شدن پروازهای آن تعداد پروازها در هفته در یاسوج به ۵ مورد می رسد، ۲ روز در هفته برنامه پروازی خالی است که با رایزنی با شرکت های ایران ایر، ماهان و کارون این ۲ روز نیز برنامه پرواز خواهد داشت.

انصاری فرد تصریح کرد: استمرار و افزایش پرواز ها مشروط به استقبال شهروندان، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواهد بود که می طلبد اطلاع رسانی دقیق به مردم استان صورت گیرد تا از این پروازها بهره ببرند.

وی بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته روزانه حدود ۳۰۰ نفر از این استان برای رفتن به تهران به فرودگاه شیراز مراجعه می کنند که این امر با توجه به وجود فرودگاه یاسوج با مدرن ترین تجهیزات ناخوشایند است.

نظر جدید
پربازدیدها