سه شنبه، 14 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991114004
امین روانان
انتخابات الکترونیکی اعضای هیات مدیره خانه‌ مطبوعات استان‌ کهکیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه برگزار شد.
نتایج انتخابات خانه‌ مطبوعات استان‌ کهکیلویه و بویراحمد مشخص شد

به گزارش رهیافت جنوب : انتخابات الکترونیکی اعضای هیات مدیره خانه‌های مطبوعات استان‌ کهکلویه و بویراحمد همزمان با ۸ استان از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز شد و ساعت ۱۲ به پایان رسید.

نتایج هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد که با شرکت ۱۰۰ نفر از مجموع ۱۴۰ نفر عضو مجمع عمومی خانه مطبوعات استان به صورت الکترونیکی برگزار شد، اعلام شد.

«رضا خردمند»، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در این دوره ۱۹ نفر از فعالان رسانه ای استان نامزد شدند  و حدود ۷۰ درصد از اعضای خانه مطبوعات در این انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: در این انتخابات «زیبا کرمی» و «سید داود موسوی منش »در رسته مدیران مسئول، «سید مصطفی دانشی»، «اردشیر کیانی سروک» و «عیسی فتحی» خبرنگار و سردبیر ایسنا در رسته خبرنگاران، «علی علیزاده» در رسته نمایندگی روزنامه های سراسری و«مرضیه جوشن» در رسته نمایندگی خبرگزاری‌ها به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: « همت الله دانش» در رسته مدیران مسئول، «محبوبه آقاپور» و «مریم قربانی» در رسته خبرنگاران،«مینو آریانفر» در رسته نمایندگی روزنامه‌های سراسری و «مرضیه رزمجو» در رسته نمایندگی خبرگزاری‌ها به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی بیان کرد: «ابراهیم عزیزی تلگرد» و «علیرضا کشاورز» به عنوان بازرس اصلی و «فاطمه رشیدی» نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

نظر جدید
پربازدیدها