دوشنبه، 13 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991113001
سیروس بزمی
درخواست قابل تامل یکی از جوانان شهرستان بهمئی از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، در حاشیه ی سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی یکی از جوانان این شهرستان به نمایندگی از جوانان این خطه درخواستی را از دکتر محسن رضایی داشتند که به شرح ذیل است: 

  سر صحبتی با جناب سرلشکر حاج محسن رضایی از یادگاران جبهه و جنگ و دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام
 از درد دل جوانان و مردم دیار بهمئی که صدایشان به جایی نمیرسد..

در تکمیل صحبتهای امام جمعه فهیم و با شجاعت شهرستان حجت الاسلام افروغی که در خطبه های نماز جمعه بارها اشاره کرده و پیرو پیگیری و هشدار به مسئولین و شورای تامین شهرستان بهبهان که جوانان حوزه شهرستان بهمئی که تنها بیست کیلومتر با این واحد صنعتی فاصله دارند و از شروع پروژه تا اتمام و افتتاحیه این پروژه عظیم کار کرده اند ولی اکنون شورای تامین بهبهان تصمیمی دال بر اینکه کدملی کسانی که از بهبهان نیست، به هیچ وجه اداره کار این شهرستان نامه ای دال بر استخدام آنها ندهد و پیرو این تصمیم جوانان این شهرستان را اخراج کرده اند.
اما واقعا شورای تامین بهبهان دست روی چشم خود گذاشته اند و نمیخواهند واقعیتها رو ببینند.
مگر چاهای نفت بهمئی به سمت همین پالایشگاه سرازیر نمیشود؟؟
مگر همین پالایشگاه را تغذیه نمیکنند؟؟
( هر چند همین چاهای نفت که در خاک بهمئی هست، اسم خوزستان و آغاجاری را یدک میکشد نه بهمئی...
مگر جوانان بهمئی برای دفاع از خاک و ناموس ایران و خصوصا خاک خوزستان شهید نشدند؟؟!!
اگر سخنی به گزاف گفتیم بیایید سری به شهرستان بهمئی بزنید و محل شهادت شهدا را بر روی سنگ مزار آنها با دقت بخوانید..
بچه های بهمئی هم حق دارند، سهمی به آنها بدهید.

در حاشیه ی این سفر فرصت را مغتنم شمردم تا با سرلشکر پاسدار حاج محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، بعد از حدود ۶ ماه دیدار مجدد عرض ادبی کنیم.
جالب اینکه ماشالا هنوزم با حافظه ای عالی و مثال زدنی ،هر چند که بخاطر این ویروس منحوس کرونا و زدن ماسک ،ولی اسم و چهره ما یادش بود و با لهجه شیرین لری به ما گفتند: ( آقا فرشاد بیو -گگوی بهمئی)..
منم خدمتشون عرض ادبی کردم و سریع و بدون معطلی
ضمن تمجید از شهردار محترم آقای تقوی راجع به مشکلات شهرداری شهر لیکک و اینکه مطالبات و حق حقوق آنها حدود یکسال است که در این شرایط اسفناک اقتصادی پرداخت نشده است و تدابیری اندیشیده شود.

بحث اصلی معضل بیکاری جوانان و خصوصا بحث پالایشگاه بیدبلند و اخراج نفرات بهمئی از این واحد صنعتی میباشد.با توجه به اینکه این شرکت از چاه های موجود در بهمئی تغذیه میشود.
اگر بنا بر همین منوال باشد و همانطور که امام جمعه محترم شهرستان فرمودند و بنده هم در جریان هستم، چندین گروه واتساپی از بچه های بهمئی که اخراج شدند تشکیل شده و میخواهند پیگیر حق و حقوق خود بشوند و ممکن است هر اقدامی را برا پیگیری حق خود انجام دهند.

خواهش و تمنای عاجزانه از دکتر رضایی عزیز و باغیرت این است که پیگیری های لازم را در این مورد داشته باشند، قبل از اینکه اتفاق ناگواری برای این شهرستان خدوم و شهیدپرور که مردم و جوانانش از سر ناچاری و فقر و بیکاری دادشان به جایی نمیرسد بیفتد.

دستتان را بوسه میزنم، چون پیشگیری بهتر از درمان است

بچه های بهمئی تا به حال نه اعتراضی کردند و نه تجمعاتی و یا تنشی داشته اند، ولی بخدا قسم صبرشان هم حدی دارد، قبل از اینکه لوله یا چاهی را پلمپ کنند و یا خدای ناکرده اتفاق ناخوشایند دیگری بیفتد 
و عکس و کلیپی گرفته و سریعا در فضای مجازی و رسانه های بیگانه بپیچد و مخالفان نظام و بدخواهان از آن داستانهای عجیب و غریب بسازند.

و صد البته که در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری هستیم بی خود و بی جهت آتو دست شبکه های معاند ندهیم.

چرا که این مردم و این جوانان با استعداد و تحصیل کرده درخواست غیر معقولی ندارند، فقط خواهان سهمی از استخدام این نیروها هستند.

مقرر شد که مجدد تا حصول نتیجه پیگیری شود...

فعال فرهنگی اجتماعی: فرشاد دارش

۹۹/۱۱/۱۲

درخواست یکی از جوانان شهرستان بهمئی از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظامدرخواست یکی از جوانان شهرستان بهمئی از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

نظر جدید
پربازدیدها