شنبه، 11 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991111002
امین روانان
وی در کارنامه درخشان خود مدیر عامل ایمیدرو و مدیر عامل گروه توسعه ملی و مدیر عامل پتروشیمی شازند را در کارنامه خود دارد
دکتر خداداد غریب‌پورمدیرعامل شرکت گروه مالی سپهر صادرات منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛ بانک صادرات ایران، صبح امروز  در مراسمی با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، رضا صدیق، قائم مقام بانک،  احمد فاضلی ، معاون مالی بانک صادرات ایران و اعضای هیات‌مدیره گروه مالی سپهر صادرات، حکم مدیریت جدید این گروه به خداداد غریب‌پور اعطا  شد.
حجت‌اله صیدی در این مراسم با تاکید بر این که گروه مالی سپهر صادرات ، بازوی بازار سرمایه و نیز بازوی مالی بانک صادرات ایران است. بانک صادرات ایران را از اولین بانک‌هایی خواند که برای تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری اقدام کرده است و امروز از  شرکت گروه مالی سپهر صادرات به عنوان یک شرکت بورسی و بازار سرمایه استقبال خوبی به عمل می آید.
وی اظهار کرد: اگر نوسان‌های شدید بازار سرمایه نبود، ارزش گروه مالی سپهر صادرات به مراتب بیشتر خود را نشان می‎داد و  امیدواریم با هدایت مدیریت جدید به مدارج بالاتر  دست یابد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با قدردانی از اقدامات بهروز خدارحمی، مهمترین اقدام وی را عرضه سهام گروه مالی سپهر صادرات در بازار سرمایه با کمک اعضای هیئت‌مدیره شرکت و اداره کل سرمایه‌گذاری امور شرکت‌های بانک صادرات ایران، عنوان کرد و افزود: ارتقای ارزش شرکت‌های گروه با کمک مدیریت عملیاتی و جدی مدیرعامل جدید این هدف محقق خواهد شد.
صیدی شرکت‌های ابزاری بانک را مورد اشاره قرار داد و گفت: بانک صادرات ایران به طور مستقیم با شرکت‌های خود از جمله، بیمه سرمد، صرافی سپهر، تامین مالی سپهر و ... ارتباط کاری و عملیاتی دارد و  سهام برخی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه نیز باید به طور کامل به این گروه منتقل شده و اطلاعات مالی شرکت به موقع افشا شود.
وی حضور خداداد غریب‌پور را به عنوان یک مدیر  نام آشنا،  توسعه‌گرا و دارای سابقه درخشان در ایمیدرو و صنایع مختلف برای گروه مالی سپهر صادرات مغتنم دانست و اظهار امیدواری کرد که این شرکت  در بازار سرمایه به جایگاه سزاور  خود برسد.
غریب پور پیش از این و به مدت ۲ سال ریاست هیئت عامل ایمیدرو و معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده داشت.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند اراک، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو)، مدیرعامل شرکت توسعه کشت و صنعت ملی و فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بخش دیگری از سوابق اجرایی و مدیریتی او است.

دکتر خداداد غریب‌پورمدیرعامل شرکت گروه مالی سپهر صادرات منصوب شد.دکتر خداداد غریب‌پورمدیرعامل شرکت گروه مالی سپهر صادرات منصوب شد.دکتر خداداد غریب‌پورمدیرعامل شرکت گروه مالی سپهر صادرات منصوب شد.

نظر جدید
پربازدیدها