شنبه، 11 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991111001
امین روانان
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام خمینی ره از کسب امتیاز درجه یک برای این بیمارستان براساس استانداردهای ملی اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی خبر داد
کسب رتبه درجه یک توسط بیمارستان امام خمینی ره اهواز در برنامه اعتباربخشی بیمارستان های ایران

به گزارش پایگاه خبری  رهیافت جنوب  ؛ کرامت جاودان زاده معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در دوره 97-98 اعتباربخشی بیمارستان های ایران این مرکز اقدامات بسیار مناسبی در جهت ارتقاء کیفیت هتلینگ و اجرای استاندارد سنجه های اعتبار بخشی در این بیمارستان انجام شد که رضایتمندی بالایی در بین بیماران، همراهان آنها و همچنین کادر درمان بیمارستان بوجود آمد.

وی ادامه داد: در پی بازدیدهای اعتبار بخشی بیمارستانی توسط ارزیابان ارشد وزارت بهداشت از بیمارستان امام خمینی ره اهواز و بررسی نتایج ارزیابی بیمارستان های سراسر کشور، این بیمارستان موفق به کسب امتیاز درجه یک از سوی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی براساس استانداردهای ملی اعتبار بخشی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام خمینی ره اهواز با تقدیر از حمایت های از ریاست ، هیات رییسه محترم دانشگاه و مدیران بیمارستان،افزود: این موفقیت بزرگ حاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه کلیه پزشکان ، پرستاران و پرسنل ستادی و دیگر نیروهای درمانی ، در راستای پیشرفت و سربلندی این مرکز درمانی است.

 وی افزود: اهمیت کسب این موفقیت در این است که هر چه درجه و رتبه اعتباری بیمارستان بالاتر باشد، مبین این است که خدمات رسانی به بیماران به نحوه مطلوب انجام گرفته و این امر مهم علیرغم وجود تمام مشکلات از جمله کمبود فضای فیزیکی و کمبود نیروی انسانی با همت جمعی کلیه پرسنل تلاشگر و دلسوز این مجموعه به تحقق پیوست.

کرامت جاودان زاده در پایان افزودند: امیدواریم همچنان در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مراجعان، ارتقای نظام مدیریت اطلاعات بیمارستانی، افزایش بهره وری در مدیریت بیمارستان‌ و با توجه به منشور حقوق بیمار و سایر ملاحظات اخلاقی بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، موجب شویم در حیطه خدمات بهداشتی و درمانی بیش از پیش موفق باشیم.

لازم بذکر است که اعتباربخشی بیمارستان های ایران در این دوره بر اساس ایتم های کلی همچون رهبری و مدیریت ، حمایت از گیرنده خدمت و مراقبت و درمان صورت گرفته که خود شامل محورهایی همچون رهبری و مدیریت کیفیت ، مدیریت خطر حوادث و بلایا ، مدیریت منابع انسانی و سلامت حرفه ای ، بهداشت محیط ، فناوری و مدیریت اطلاعات سلامت ، مدیریت خدمات پرستاری ، مدیریت تجهیزات پزشکی ، تامین تسهیلات برای گیرندگان خدمت ، احترام به حقوق گیرنده خدمت ، مراقبت های عمومی بالینی ، مراقبت های حاد و اورژانس ، مراقبت های جراحی و بیهوشی ، مراقبت های مادر و نوزاد ، پیشگیری و کنترل عفونت ، مدیریت دارویی ، خدمات تصویر برداری ، خدمات آزمایشگاه ، طب انتقال خون و خدمات سرپایی می باشد.

نظر جدید
پربازدیدها