دوشنبه، 29 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991029002
امین روانان
اتفاق عجیبی در سالن برگزاری لیگ تکواندو افتاد که باعث تعجب و البته تاسف حاضران شد.
سیلی قهرمان المپیک به صورت دبیر فدراسیون / دبیر سازمان لیگ تکواندو؛ فکر می‌کردم هادی ساعی قهرمان و پهلوان است!

رهیافت جنوب : اتفاق عجیبی در سالن برگزاری لیگ تکواندو افتاد که باعث تعجب و البته تاسف حاضران شد.
به گزارش رهیافت  به نقل از همشهری آنلاین، در حاشیه رقابتهای لیگ تکواندو، هادی ساعی قهرمان جهان و دارنده سه مدال المپیک بعد از اینکه وارد سالن مسابقات شد، مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو به حاضران اعلام کرد که این قهرمان ارزنده جهان و المپیک وارد سالن شده است.
ولی بعد چند لحظه صدای سیلی و سپس فحاشی هادی ساعی در فضای سالن پیچید که روی سر یک نفر (دبیر سازمان لیگ) فریاد می‌کشد که چرا اسم مرا دیر اعلام کردی!
فکر می‌کردم هادی ساعی قهرمان و پهلوان است!
دبیر سازمان لیگ تکواندو گفت: هادی ساعی نه قهرمان است، نه پهلوان و درباره او اشتباه کردم. بابایی در خصوص اتفاق رخ داده میان او و هادی ساعی اظهار داشت: همه شاهد اتفاقات رخ داده بودند و واکنش هادی ساعی مزد زحمات انجام شده من بود. ما در اتفاقات رخ داده دخیل نبودیم اما ایشان از اینکه خیر مقدم صورت گرفته از سوی بلندگوی سالن نسبت به او به عنوان مدیر فنی تیم فرمانیه دیر صورت گرفته است، ناراحت بود اما در این موضوع نیز من دخیل نبودم.
وی تصریح کرد: حتی گوینده و کسی که دستور خیرمقدم بابت حضور ایشان در سالن را داد نیز من نبودم. برای ساعی این سوءتفاهم پیش آمده است که من با ایشان زاویه دارم. تا امروز فکر می‌کردم هادی ساعی قهرمان و پهلوان است اما با اتفاقات رخ داده ایشان نه قهرمان است و نه پهلوان و رفتار ایشان هیچ بویی از پهلوانی نداشت. 
دبیر سازمان لیگ تکواندو در خصوص اینکه ساعی با او درگیر فیزیکی داشت، گفت: اتفاقات رخ داده و برخورد فیزیکی ایشان با من را همه دیدند و این در حالی است که من هیچگونه بی‌احترامی به ایشان نکردم. درخواست خود را برای کمیته قضایی نوشتم و حتی با توجه به برخورد فیزیکی ایشان می‌توانم به مراجع قضایی شکایت کنم اما به خاطر حرمت فدراسیون و پولادگر که انسان اخلاق‌مداری است این اتفاق نمی‌افتد، اگر ایشان این حق را می‌بیند که تعرض کند دیدار ما به قیامت باشد.

نظر جدید
پربازدیدها