دوشنبه، 22 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991022006
امین روانان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال شدن گشت‌های شبانه برای مقابله با سارقان شبکه‌های برق با بهره گیری از ظرفیت‌های سپاه پاسداران خبرداد.
راه اندازی گشت های ویژه بسیج برای مقابله با سرقت شبکه های برق در استان



به گزارش"رهیافت جنوب ، مهندس معتمدی زاده با بیان اینکه متاسفانه سرقت شبکه‌های برق در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده شده است، اظهارداشت: گشت‌های شبانه برای جلوگیری از روند کنونی با همراهی و همکاری سپاه پاسداران نسبت به گذشته فعال‌تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرقت شبکه‌های برق خسارات فراوانی را به مشترکین وارد خواهد کرد و می‌طلبد برای جلوگیری از این خسارات، تمامی دستگاه‌های مرتبط گام‌های موثرتری نسبت به گذشته بردارند.

معتمدی زاده از افزایش مصرف برق در کشور خبرداد و ادامه داد: هم اکنون میزان مصرف گاز در کشور سیر صعودی نگران کننده داشته که در صورت احتمالی ادامه این روند، ناگریز به اعمال خاموشی‌های بابرنامه در سطح استان هستیم.

وی افزود: مدیریت مصرف انرژی از سوی مشترکین برق در فصل سرد نیز همانند فصل گرم باید سرلوحه همگان بوده تا بتوانیم زمستانی بدون خاموشی برق را سپری کنیم.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از همکاری بسیج برای مقابله با سرقت شبکه‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور گفت: بسیج مقاومت آمادگی استفاده از تمام ظرفیت‌های خود را داشته و بطور حتم از " گشت رضویون " باهمکاری دستگاههای متولی برای مقابله با سرقت شبکه‌های برق بهره خواهد برد.

وی نظارت بر اجرای طرح مدیریت مصرف را یک ضرورت انکار ناپذیر خواند و یادآور شد: متاسفانه برخی مشترکین تجاری در سطح شهر‌ها مصرف برق خود را رعایت نکرده که نگرانی‌هایی را برای سایر مشترکین بهمراه دارد.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد بر اعلان آمادگی این نهاد برای همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد جهت رسیدن به اهداف مورد نظر و ارتقای رضایتمندی مشترکین برق خبرداد.

نظر جدید
پربازدیدها