دوشنبه، 22 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991022001
سیروس بزمی
مسابقه تدارکاتی بین تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران که به یاد مرحوم محمدرضا چیره نژادی برگزار شد با برتری استقلال بهمئی به پایان رسید + جزئیات

 به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب دو تیم پیشکسوت استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران در دیداری تدارکاتی و به میزبانی ورزشگاه شهید رجایی لیکک و به یاد ورزشکار و فرهنگی اخلاق مدار مرحوم محمدرضا چیره نژادی به میدان رفتند.

در ابتدای مسابقه دو تیم پیشکسوتان ضمن ادای احترام به فرهنگی فقید و فرهیخته و صحبتهای متولیان هئیت فوتبال بهمئی و مسئولین شهرستانی و مدیرعامل استقلال بهمئی در مورد ویژگیهای اخلاقی این انسان فقید، مرحوم چیره نژادی را انسانی وارسته شایسته و اخلاق مدار و فرهنگی، مردم دار و باصداقت توصیف نمودند.

در ادامه خانواده ی مرحوم چیره نژادی از بانیان این کار خوب و پسندیده بالاخص جناب آقایان حسینی جمال و حیدر رادی که زمینه‌ی مسابقه را فراهم نمودند تقدیر و تشکر کردند.

مسابقه با سوت داور مطرح شهرستان آقای کامران شیروانی و کمکهایش آقایان تاج اصل، روح الله شهیدی پور، نجیب الله جهانیانی و ناظر بازی آقای ستار بهروز آغاز شد.

دو تیم پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران به ارائه ی فوتبالی شناور و مهیج و دیدنی پرداختند که نیمه اول با برتری یک گل توسط مهاجم استقلال بهمئی حیدر رادی به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم شهدای نفت با تغییر تاکتیک مربی و روی آوردن به بازی مستقیم به گل اول توسط شاهرخ عباسی دست یافت.

بعد از نتیجه تساوی، تیم استقلال بهمئی با تغییر تاکتیک و تعویض های طلایی به بازی هجومی روی آورد و توانست در دقیقه ۸۰ بازی توسط مهدی کریمی به گل دست یابد.

در پایان تیم استقلال بهمئی با نتیجه دو بر یک حریف قدر و نامی خویش را شکست داد.

در پایان بازی سرمربیان دو تیم به ارائه دیدگاهها و نظرات خویش پرداختند.

عینعلی حسینی جمال سرمربی استقلال بهمئی تیم حریف را تیمی سخت کوش و با برنامه خواند و در ادامه افزود: تیم تحت هدایت بنده با ارائه فوتبالی شناور و تاکتیکی تیم حریف را تحت فشار قرار دارد و توانستیم به نتیجه دلخواه دست یابیم.

وی گفت: در پایان جا دارد ازتک تک بازیکنانم که جانانه جنگیدن تشکر کنم.

آقای نادری سرمربی شهدای نفت ضمن تقدیر و تشکر از مجریان مسابقه و مهمان نوازی میزبان، تیم استقلال بهمئی را حریفی قدر و صاحب سبک دانست و افزود: تیم تحت هدایت بنده،اسیر هوشیاری بازیکنان و تاکتیک سرمربی حریف شد.

علی آرمیده سرپرست تیم پیشکسوتان استقلال بهمئی گفت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند و به همه ی بازیکنان خسته نباشد و خداقوت میگویم.

آرمیده در پایان از تیم شهدای نفت گچساران به خاطر حضور در شهرستان و انجام این بازی تقدیر و تشکر کرد. 

مسابقه تدارکاتی بین تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران که به یاد مرحوم محمدرضا چیره نژادی برگزار شد با برتری استقلال بهمئی به پایان رسید + جزئیاتمسابقه تدارکاتی بین تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران که به یاد مرحوم محمدرضا چیره نژادی برگزار شد با برتری استقلال بهمئی به پایان رسید + جزئیاتمسابقه تدارکاتی بین تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران که به یاد مرحوم محمدرضا چیره نژادی برگزار شد با برتری استقلال بهمئی به پایان رسید + جزئیاتمسابقه تدارکاتی بین تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران که به یاد مرحوم محمدرضا چیره نژادی برگزار شد با برتری استقلال بهمئی به پایان رسید + جزئیاتمسابقه تدارکاتی بین تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران که به یاد مرحوم محمدرضا چیره نژادی برگزار شد با برتری استقلال بهمئی به پایان رسید + جزئیاتمسابقه تدارکاتی بین تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران که به یاد مرحوم محمدرضا چیره نژادی برگزار شد با برتری استقلال بهمئی به پایان رسید + جزئیاتمسابقه تدارکاتی بین تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و شهدای نفت گچساران که به یاد مرحوم محمدرضا چیره نژادی برگزار شد با برتری استقلال بهمئی به پایان رسید + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها