چهارشنبه، 17 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991017003
امین روانان
مدیرعامل جدید توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد معارفه می‌شود. داوود راهزادی از مهرماه ۹۳ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشت که پس از ۶ سا ...
مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد / راهزادی رفت، معتمدی‌‌زاده آمد / روز پنجشنبه معارفه برگزار می‌شود

مدیرعامل جدید توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد معارفه می‌شود.
به گزارش رهیافت ، مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد توسط غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر معرفی و به جای داود راهزادی منصوب می‌گردد.
داوود راهزادی از مهرماه ۹۳ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشت که پس از ۶ سال، توانیر از طریق فراخوان شایسته گزینی مدیرعامل جدید این شرکت را انتخاب کرد و به زودی معرفی و منصوب می‌گردد.
      

 جمال معتمدی زاده مدیرعامل جدید برق کهگیلویه و بویراحمد


جمال معتمدی زاده معاونت برنامه ریزی و بودجه توزیع نیروی برق استان البرز با حضور غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر به بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و منصوب خواهد شد.
 مهرماه ۹۹ وزارت نیرو با صدور فراخوان‌هایی از متخصصین داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت «مدیرعامل توزیع برق کهگیلویه و بویر احمد» دعوت کرده بود. داوود راهزادی مهرماه ۹۳ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد که پس از ۶ سال، توانیر از طریق فراخوان شایسته گزینی مدیرعامل جدیدی برای این شرکت انتخاب کرده است.


   

داوود راهزادی مدیرعامل پیشین برق کهگیلویه و بویراحمد

 

 داوود راهزادی توانست علاوه بر توسعه شبکه برق، تمام روستاهای بالای 10 خانوار را از نعمت برق برخوردار کند. او پایداری برق را در کهگیلویه و بویراحمد تقویت کرد و پروژه‌های موثری را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله اجرا رساند.
 جمال معتمدی زاده دارای سابقه مدیریت برق شهرستان گچساران، معاون مهندسی و برنامه ریزی و قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حراست و معاون برنامه ریزی و بودجه توزیع نیروی برق استان البرز را در پرونده خود دارد.
 وی دارای مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت و دانشجوی دکترای برق قدرت بوده و از افراد بومی استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان گچساران) می‌باشد.
به گزارش کبنا، مراسم تودیع و معارفه روز پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها