چهارشنبه، 17 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991017002
امین روانان
تغییر غریب پور در عین موفقیت های کم نظیرش برای خیلی ها شک آور بود تا جایی که همه به نتایج درخشان اقداماتش در اوج تحریم و کرونا اعتراف کردند
مقصد بعدی دکتر غریب پور کجاست؟

به  گزارش رهیافت جنوب :، خداداد غریب پور سرانجام پس از ۲ سال حضور در ایمیدرو و در حالی که دو مرتبه بعنوان یکی از دو گزینه نهایی وزارت صمت از او نام برده می شد، اواسط آذرماه ۹۹ از این سازمان رفت.

جایگاه بعدی غریب پور کجاست؟

تغییر غریب پور در عین موفقیت های کم نظیرش برای خیلی ها شک آور بود تا جایی که همه به نتایج درخشان اقداماتش در اوج تحریم و کرونا اعتراف کردند و کارشناسان اقتصادی معتقدند غریب پور، ایمیدرو را متحول کرد و رئیس خانه معدن ایران در مراسم تقدیر از خدمات ایشان گفت: شیوه ی مدیریت دکتر غریب پور روند حرکت روبه جلویی را برای ادامه ی سیر رشد و بالندگی نقش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در بخش معدن کشور فراهم ساخت، اما در روی دیگر سکه با شناختی که از توانمندی ها و شایستگی های او در بدنه جامعه و میان نخبگان وجود دارد گمانه زنی های جدی از محل جدید خدمت غریب پور مطرح می شود.

منش مدیریتی غریب پور موجب شد تغییر او به طرز بیسابقه ای در استان های زاگرس نشین بازتاب داشته باشد و نقش مثبت و اثرگذار وی در توسعه مناطق محروم از جمله زادگاه خودش این سوال و مطالبه را ایجاد کرده که جایگاه بعدی وی کجاست.

طبق شنیده های خبرنگار رهیافت جنوب : چند جایگاه مهم هم در سطح معاونت وزارت خانه و هم سازمان ها و هلدینگ های اقتصادی مطرح و بزرگ کشور به غریب پور پیشنهاد شده است و او‌ نیز در حال بررسی موارد مطرح شده است.

قطعا در یکی دو هفته پیش رو یکی از این گزینه ها انتخاب می شود، باید منتظر ماند و دید اینبار خداداد غریب پور چه تصمیمی میگیرد.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها