شنبه، 13 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991013003
امین روانان
امام جمعه دیشموک با اشاره به طرح بزرگ آجم دیشموک و هزینه‌های چندمیلیاردی گفت: از بین بردن هزینه میلیاردی بیت المال مسلمین در دهستان آجم نیاز بررسی دارد که مدعی‌العموم بای ...
تخلفات پروژه کشاورزی میلیاردی «آجم» دیشموک

رهیافت جنوب : امام جمعه دیشموک با اشاره به طرح بزرگ آجم دیشموک و هزینه‌های چندمیلیاردی گفت: از بین بردن هزینه میلیاردی بیت المال مسلمین در دهستان آجم نیاز بررسی دارد که مدعی‌العموم باید به پروژه میلیاردی ورود پیدا کند و با افراد متخلف در این پروژه برخورد قاطع و قانونی کند.


به گزارش  رهیافت جنوب  حجت الاسلام راوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک با اشاره به روز یکشنبه 14 دی‌ماه روز جهاد کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان زحمتکش در جهاد کشاورزی در بخش و شهرستان خاطرنشان کرد: فعالیتها و خدمات خوبی در یکسال اخیر در حوزه کشاورزی منطقه اتفاق افتاده است.
راوند گفت: جاده‌های بین مزارع ساخت پل و پرداخت وامهای کشاورزی در خصوص خسارتهای کشاورزی به کشاورزان که در حال حاضر با مستقر شدن نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در دیشموک و با کمک گرفتن از این عزیزان با آموزش کشاورزان می‌توان حرکت موثری در جهت گذر از کشاورزی سنتی و کم‌بازده به کشاورزی مدرن و علمی برداشت و با کاشت گیاهان دارویی می‌توان تحول بزرگی در بخش به وجود آورد.
وی با اشاره به طرح بزرگ آجم دیشموک و هزینه‌های چندمیلیاردی گفت: از بین بردن هزینه میلیاردی بیت المال مسلمین در دهستان آجم نیاز بررسی دارد که مدعی‌العموم باید به پروژه میلیاردی ورود پیدا کند و با افراد متخلف در این پروژه برخورد قاطع و قانونی کند.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها