چهارشنبه، 10 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991010001
امین روانان
عبدالرحیم رحیمی در لایو اینستاگرامی گفته که ذخیره طلایی نیست، بلکه گزینه طلایی است. او در ادامه اینگونه مطرح کرده که من نیامده‌ام، بازیکن زمین دیگران باشم. من الان خودم ز ...
گره در کار اصولگرایان گچساران و باشت افتاده / رحیمی: گزینه طلایی هستم و در زمین کسی بازی نمی‌کنم

رهیافت جنوب :مجلس یازدهم با رد اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون بر شیپور انتخابات میاندوره گچساران و باشت دمیده و هر چه به خرداد 1400 نزدیک‌تر می‌شویم، تقلا و تحرکات کاندیداهای احتمالی بیشتر می‌شود. اسفند 98؛ اصولگرایان با سه کاندیدا به رقابت با غلامرضا تاجگردون پرداختند. پیرامون انتخابات 98 جستارهای متفاوتی را می‌توان مطرح کرد. ایستگاه 1400 کار اصولگرایان گره خورده است. 

علیمراد جعفری ساختار یافته دیدارهای مردمی را برگزار می‌کند، او در مقابل مواضع‌های مختلف سید قدرت حسینی تاکنون سکوت کرده و سیستماتیک به حرکتش ادامه می‌دهد. سید قدرت حسینی، دیگر رقیب اصلی‌اش را در مقابل خود ندارد، در عوض علیمراد جعفری سد بزرگی جلوی حسینی است. او این روزها کمتر در رسانه‌ها دیده می‌شود. جعفری هیچ وقت میانه خوبی با سید قدرت حسینی نداشته است. او در انتخابات 98 پذیرفت که نیاید، اما انتخابات 1400 برای او موقعیت دیگری است، جعفری قبلاً گفته که تا آخر ایستاده و بنا هم ندارد که کنار برود. چند صدایی در اردوگاه اصولگرایان شنیده می‌شود. حسینی برخلاف تصوری که می‌کرد، انتخابات میاندوره گچساران و باشت را بدون غلامرضا تاجگردون به سادگی پشت سر خواهد گذاشت، روزهای نفس گیر و سختی را در پیش دارد. احتمال شکست اصولگرایان در نبود اجماع وجود دارد. جعفری با گذاشتن پیج های مختلف تلاش دارد که نیاتش را پیرامون موضوعات مختلف؛ از جمله رشد نیروهای نخبه گچساران، بازگو کند. تعدد کاندیداهای اصولگرایان تاحدودی آنها را به لبه شکست نزدیک می‌کند. احتمالات انتخابات میاندوره گچساران و باشت زیاد است، بارزترین احتمالی که وجود دارد و پیرامون آن هم نظراتی در گوشه و کنار مطرح می‌شود، رد صلاحیت ساسان تاجگردون است. اگر این مسئله اتفاق افتاد، انتخابات 1400 گچساران چه سرنوشتی پیدا می‌کند؟ آیا، عبدالرحیم رحیمی بقیه مسیر را ادامه می‌دهد؟ اگر او [حاج رحیمی] در فیلتر شورای نگهبان گیر افتاد، چه می‌شود؟ غلامرضا تاجگردون و یارانش نفر سومی دارند؟ رد صلاحیت ساسان تاجگردون به نفع کدام یکی از این کاندیداها خواهد بود؟ سئوالاتی از این قبیل بسیار مطرح می شود؟ باید منتظر روزهای آینده بمانیم، تا موتور انتخابات میاندوره روشن شود.
عبدالرحیم رحیمی در لایو اینستاگرامی گفته که ذخیره طلایی نیست، بلکه گزینه طلایی است. او در ادامه اینگونه مطرح کرده که من نیامده‌ام، بازیکن زمین دیگران باشم. من الان خودم زمین تعریف می‌کنم. و اگر قرار است، ذخیره‌ای وجود داشته باشد، ذخیره برای من باید وجود داشته باشد. آن ذخیره در صورت نبودن من باید باشد. بنابراین او را باید اسمش را ذخیره گذاشت نه من.
فرمانده اسبق گچساران در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: الان اعلام می‌کنم، اگر ثبت نام کردیم و نظام جمهوری اسلامی ایران تشخیص داد و این صلاحیت را داشتم که درصحنه باشم. تا آخر می‌مانم ولو یک رأی بیاورم.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها