شنبه، 06 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991006004
امین روانان
پیام  تقدیررئیس حراست شرکت نفت و گاز آغاجاری از خدمات مهندس پیرامون  مدیر عامل اسبق/سرعت بخشیدن روند کار توسط مدیر عامل جدید

.حضرت امام رضا(ع) می فرماید: ( من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل )هر کس نعمت دهنده از مخلوقان را شکر نگزارد، شکر خداوند را بجا نیاورده است

برادر ارزشمند جناب اقای مهندس پیرامون
با سلام و دعای خیر 

رهیافت جنوب؛ 6دیماه آخرین روز کاری مدیر عاملی بزرگ مرد در شرکت بهره برداری نفت و گاز اغاجاری بود که به احترام همه خصلتهای نیکویی که خداوند در وجود نازنینش به ودیعه گذاشته بود، باید تمام قد ایستاد. 

مهندس ابراهیم پیرامون  نهضتی از سازندگی توام با پاکدستی، تعهد، انضباط، انسجام و حرکت رو به جلو را به دور از فضای رسانه ای و تبلیغاتی اغاز کرد که به گواه هر انسان منصفی بی نظیر بود، مدیری مدبر با افق دیدی وسیع، دلسوز  ، توانمند و خستگی ناپذیر که از او چهره ماندگار ساخت. 

رفتار همراه با محبت ایشان  ، كلمات پرمهر ، لبخندهاي واقعي و دوستانه ، راهنمائي هاي كارشناسانه ، حمايتهاي همه جانبه و همكاري هاي بي دريغ شما را جز با دعاي خير و تلاش مضاعف نمي توانيم جبران كنيم.

انشالله به یاری خداوند این مسیر با همان شتاب و سرعت در دوران مدیریت مهندس دهان زاده که از نیروهای خوش نام صنعت نفت هستند ادامه خواهند یافت. 

 

                          الله مراد کمایی

          رئیس حراست شرکت نفت و گاز آغاجاری 

نظر جدید
پربازدیدها