شنبه، 06 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991006001
امین روانان
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عاملان درگیری میدان عدل شهر یاسوج خبر داد و گفت: با اقدام سریع ماموران انتظامی در کمتر از چند ساعت ۹ نفر از عاملان در ...
دستگیری ۹ نفر از عاملان درگیری شب گذشته میدان عدل یاسوج

به گزارش رهیافت جنوب :سردار سرتیپ دوم ستاد "کیقباد مصطفایی" افزود: در پی وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در بامداد امروز پنجشنبه چهارم دی ماه در میدان عدل شهر یاسوج، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس این فرماندهی وارد عمل شدند.
وی در خصوص جزئیات این درگیری تصریح کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد صبح امروز، در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در میدان عدل شهر یاسوج، بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر که تعدادی از منازعین با نیروهای انتظامی گلاویز، که یکی از مامورین به‌ منظور جلوگیری از گسترش نزاع با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی کرد که منجر به دستگیری چند نفر از منازعین و فرار تعدادی از آنان شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با اقدام به موقع ماموران انتظامی، سه نفر از منازعین در محل نزاع دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.
مصطفایی تاکید کرد: متعاقب این قضیه، طی چند عملیات جداگانه پلیس موفق شد تعداد ۹ نفر از عاملین نزاع را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت نماید که در تحقیقات اولیه مشخص شد علت درگیری و نزاع اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.
وی بیان کرد: کلیپی با عنوان وقوع قتل و نزاع مسلحانه در میدان عدل شهر یاسوج در حال انتشار و باز نشر بوده که در این کلیپ فردی بر روی زمین افتاده و عنوان شده تیر خورده و کشته شده است که این خبر به شدت تکذیب می شود و در جریان این نزاع هیچ کسی زخمی و یا کشته نشده است.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای دستگیری سایر متهمان با جدیت در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه جولان به مجرمان و هنجارشکنان را نخواهد داد و با افرادی که بخواهند به هر دلیل باعث ایجاد رعب و وحشت و اختلال نظم اجتماعی شوند، به پشتوانه قانون بشدت برخورد خواهد کرد.

نظر جدید
پربازدیدها