سه شنبه، 25 آذر 1399 00:00 کد مقاله : 13990925015
امین روانان
حراست نفت و گاز آغاجاری در خط مقدم محافظت از تاسیسات نفتی
سارق حرفه ای سابقه دار عامل تخریب خط لوله نفتا پتروشیمی بوعلی در دام حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب ؛ الله مراد کمایی رئیس حراست شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری به خبرنگار ما گفت؛ بدنبال تخریب همراه با سرقت های متعدد خط لوله جریانی ۱۲اینچ نفتا تامین کننده خوراک پتروشیمی بوعلی ماهشهر طی ماه جاری که این پدیده علاوه بر تحمیل هزینه های تعمیر در چند مرحله منجر به توقف ارسال سیال به پتروشیمی گردید.

وی گفت ؛عوامل اجرایی حراست نفت و گاز آغاجاری پس از چند روز تلاش با عملیات کمین در منطقه حفاظت شده پتروشیمی بندر امام(دریاچه نمک) در ساعت ۱۰/۴۵صبح مورخ۹۹/۹/۲۵ موفق به شناسایی سارق در حین ارتکاب جرم شدند که با شلیک تیر هوایی، سارق به سمت دریا متواری و پس از ۳ ساعت توسط عوامل حراست در آبهای دریا دستگیر و به همراه ابزار و ادوات سرقت و یک دستگاه موتورسیکلیت جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۲ ماهشهر گردید.

مهندس الله مراد کمایی ضمن تقدیر وتشکر از هماهنگی و همراهی حراست پتروشیمی بندر امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: نتایج یافته ها نشان می دهد فرد دستگیر شده از سارقین سابقه دار بوده که مدتها تحت تعقیب پلیس نیز بوده است .

گفتنی است که حراست نفت و گاز آغاجاری چندی پیش هم موفق شد سارقان خط لوله را طی یک عملیات کمین و بازرسی تعدادی سارق و‌خریدار تجهیزات نفتی را شناسایی و تحویل مقامات قضایی دهد.

شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري با گستردگي 25 هزار كيلومتر مربع پراكندگي در نقاط كوهستاني و صعب العبور استانهاي خوزستان، كهگيلويه و بوير احمد و سواحل استان بوشهر قرار دارد .

اين شركت با توليد حدود20% نفت توليدي كشور سهم بسزايي را در توسعه و آباداني ايران اسلامي ايفا مي كند

نظر جدید
پربازدیدها