سه شنبه، 25 آذر 1399 00:00 کد مقاله : 13990925008
امین روانان
رئیس بنیاد مستضعفان با تشریح بخشی از کمک‌های ۲۵۰۰ میلیارد تومانی این بنیاد از زمان آغاز شیوع کرونا تا امروز گفت: با توجه به اذن رهبر انقلاب، در بنیاد مستضعفان برای مبارزه ...
اهدای هدایا به کادر درمان توسط بنیاد مستضعفان به زودی

 به گزارش رهیافت جنوب ، سید پرویز فتاح در حاشیه جلسه با رئیس و مسئولان ستاد کرونای شهر تهران با اشاره به همکاری بنیاد مستضعفان با سیستم بهداشت و درمان کشور و ستاد کرونای شهر تهران اظهار کرد: ما از نخستین روزهای شیوع کرونا در کشور، همکاری با ستاد کرونا را آغاز کردیم و طی این مدت سعی کرده ایم با تبعیت از رهبر انقلاب، تحت امر ستاد کرونا برای کمک به مردم و مبارزه با این بیماری باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این بنیاد تلاش کرده تا از هیچ کمکی برای پاسخگویی به خواسته های ستاد کرونا دریغ نکند، گفت: در نخستین اقدام، بنیاد مستضعفان با تامین و تجهیز تعدادی آمبولانس و در همراه کردن سه شیفت راننده، آنها را برای خدمت رسانی به مردم در اختیار ستاد کرونا قرار دادیم که تا امروز در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان از امکانات اقامتی در اختیارش برای مهیا کردن فضای قرنطینه و اسکان کادر درمان استفاده کرده است افزود: ما علاوه بر اسکان، بدون هیچ محدودیتی تامین وعده‌های غذایی برخی بیمارستان های درگیر را عهده دار شدیم.

فتاح با اشاره به تامین برخی تجهیزات بیمارستانی از سوی بنیاد مستضعفان ادامه داد: در آخرین اقدام انجام شده و به دنبال درخواست وزیر بهداشت، بنیاد مستضعفان تامین چند دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و خانگی را بر عهده گرفت.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه کمک های بنیاد مستضعفان و همکاری این بنیاد با ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای شهر تهران ادامه دار خواهد بود، درخصوص جلسه امروز مدیران بنیاد با مسئولان ستاد کرونای شهر تهران گفت: این جلسه در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به منظور قدردانی از ایثارگری های کادر درمان انجام شد و مقرر شد تا در روزهای آینده هدایای ناقابلی از سوی بنیاد برای تقدیر از جانفشانی و تلاش کادر درمانی تقدیم این عزیزان شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ما در بنیاد مستضعفان در حال بررسی برای تامین تجهیزات مورد نیاز کلینیک ۱۰۰۰ تختخوابی بیمارستان امام خمینی (ره) و دیگر درخواست های مطرح شده از سوی ستاد کرونا و وزارت بهداشت هستیم و در حد توان خود از هیچ کمکی برای تامین این نیازها مضایقه نخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، فتاح با اشاره به اقدامات غیرمستقیم بنیاد مستضعفان برای مبارزه با کرونا و کاستن از تبعات اقتصادی شیوع کرونا گفت: طبق آخرین آمارها، بنیاد مستضعفان تا امروز بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان را برای حمایت از کادر درمان، مردم و کاستن از تبعات منفی کرونا اختصاص داده و البته با توجه به اذن رهبر انقلاب، از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.

نظر جدید
پربازدیدها