شنبه، 22 آذر 1399 00:00 کد مقاله : 13990922003
امین روانان
معاون وزیر و مدیرعامل سابق ایمیدور با انتشار یادداشتی از این مسوولیت خداحافظی کرد.

 

به گزارش رهیافت جنوب ، " دکتر خداداد غریب پور " با انتشار یادداشتی کوتاه از مسوولیت سابق خود خداحافظی کرد.

در این یادداشت چنین آمده است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکرم که توفیق داد ورق دیگری از دوران مسئولیت اینجانب با همراهی همکاران محترم، در حالی به پایان برسد که ثمره آن کمکی هرچند ناچیز به توسعه معدن و صنایع معدنی ایران عزیز بود.

ضمن تشکر از دولت محترم و سکانداران محترم وزارت صمت در این دوره ، همه همکاران گرانقدر،مجریان طرح ها و معدنکاران، کارمندان و کارگران معدن، تشکل ها و اصناف، مدیران عامل شرکت ها و پیمانکاران، دوستان و مسئولان سازمان های همکار، خبرنگاران و رسانه ها،تشکل ها و انجمن های بخش خصوصی ، اهالی بازار سرمایه، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان که در دو سال اخیر با همراهی ارزشمندشان گره گشای امورات و تسریع حرکت رو به جلوی سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی کشور بودند، باید اذعان نمایم آنچه اتفاق افتاد نتیجه توکل بر خدا و وحدت و همدلی بوده است.


در پایان ضمن تبریک به آقای مهندس جعفری ، آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان از درگاه الهی مسئلت می نمایم.

و من الله التوفیق

خداداد غریب پور

به گزارش رهیافت جنوب ، " دکتر خداداد غریب پور جهان آباد (زاده ۱۳۴۹ بویراحمد) مدیر اجرایی ایرانی، رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت است که پیش از آن مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بوده‌است.

وی پیش‌تر و در فاصله سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ به مدت هشت سال فرمانداری بویراحمد در دولت اصلاحات را برعهده داشته‌است.

دکتر غریب پور در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ مدیرعاملی پتروشیمی شازند اراک را بر عهده داشته و از گزینه‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم و دوازدهم بوده‌است.

هفدهم آذرماه 99 وی از سوی علیرضا رزم حسینی وزیر صمت دولت روحانی متاسفانه با این مسوولیت خداحافظی که ناراحتی همگان را برانگیخته است.

دکتر غریب پور از مدیران موفق ملی بوده که از سوی رئیس جمهور این مدال را دریافت نموده است.

رهیافت جنوب  صمیمانه از تلاش های بی دریغ دکتر غریب پور در دوران مسوولیت شان در وزارت صمت تقدیر و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون بیش از پیش دارد ان شالله

نظر جدید
پربازدیدها