شنبه، 22 آذر 1399 00:00 کد مقاله : 13990922002
امین روانان
امروز چهارشنبه ۱۹ آذرماه جلسه کمیته راهبری شرکت با حضور مهندس ابراهیمی مدیر عامل و مدیران شرکت در محل سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.
تعیمرات اساسی در شرکت فولاد اکسین با صرفه جویی اقتصادی و بدون نیاز به کارشناسان خارجی

به گزارش رهیافت جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین ، در ابتدای این جلسه مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت ضمن تقدیر از همه دست اندکاران تعمیرات اساسی کارخانه گفت: قطعا با انجام این اورهال و تعمیرات سراسری سال گذشته در جهت آماده بکاری تجهیزات انتظارات نیز از سوی سهامدارن شرکت بالاتر رفته و امیدوارم نتایج این تعمیرات را در تولیدات پیش روی شرکت شاهد باشیم.

وی گفت: ضروری است که بحث مستندسازی اقدامات اورهال که با توان داخلی و عدم حضور مشاور خارجی و تجهیزات پیچیده ای که توسط پرسنل داخلی سرویس و تعمیر شدند باید مستندسازی و مراحل کار همراه با تصویر و مستندات فنی و روش کار، استاندارد سازی شود تا در دانش سازمانی باقی بماند، همچنین گزارشات فنی و مالی آن نیز استخراج شود.

وی در خاتمه تاکید کرد، از آنجا که شرکت به نوعی خانه دوم ما محسوب می شود، مدیران اجازه ندهند مطلبی یا سخنی از زبان آنان بیان شود، که خدایی نکرده بستر شایعه را فراهم آورد، نگاه ما در نهایت کار است و حضور و عدم حضور افراد نباید بر روند کار لطمه ای وارد کند. مدیران می بایست سعی داشته باشند تا از بروز شایعه جلوگیری شود و بستری برای شایعه افکنی در شرکت به وجود نیاید ،چرا که شایعه بر تولید شرکت تاثیر گذاشته و موجب خلل در روند کار واحد ها می گردد.

در ادامه با توجه به اورهال سال جاری شرکت که در ابتدای آذرماه انجام شد، مهندس محسن ابوعلی مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت گزارشی ارائه کرد، وی این اورهال را مکمل اورهال سال قبل دانست و گفت: با سلامتی که در خط تولید اکسین ایجاد شده است به جرات می توان گفت آماده بکاری تجهیرات و خط تولید این شرکت تا ۴ سال آینده مهیا و شرکت در وضعیت خوبی قرار دارد.

مهندس ابوعلی در ادامه تشریح کرد: به طور رسمی از برج یک فعالیت های مربوط به این تعمیرات در بخش های مختلف آغاز شد و در این مدت بالغ بر ۱۶۷ فعالیت با ۲۰۰۴۰ نفر ساعت کار در حوزه تدارکات و پشتیبانی و ۱۰۱۰ فعالیت با ۶۳ هزار نفر ساعت کار از ۱ آذر ماه لغایت ۱۰ در مدت زمان اورهال صورت پذیرفت و خوشبختانه طبق برنامه و در زمان معین به پایان رسید.

وی افزود: جمع کل فعالیت ها ۱۱۷۷ فعالیت برنامه ریزی شده از قبل و در طی مدت اورهال بوده که با ۸۲۴۹۷ هزار نفر ساعت صورت پذیرفت.

مدیر تعمیرات و نگهداری کارخانه افزود، تعمیرات اساسی میز گردشی ورودی و خروجی استند، لاین ها و مخازن فرسوده تاسسیات و هیدرولیک، کوره ها، ایستگاه گاز ورودی کارخانه، غلطک ها، جرثقیل های سقفی ، موتورهای اصلی، دستگاه تست آلتراسونیک و غیره ازجمله تعمیراتی بودند که در مدت اورهال با همت همه کارکنان و نیروهای جوان شرکت در واحدهای مختلف انجام گرفت و البته برخی از فعالیت ها نیز برای اولین بار از زمان راه اندازی شرکت بوده که انجام آن برای دوام و تداوم تولید بسیار لازم بوده است.
وی در خاتمه گفت، با توجه به اینکه این تعمیرات تماماً داخلی بوده و توسط تیم مدیریتی و کارکنان این شرکت انجام شد.

 

مهندس امیرغلامی مشاور ارشد مدیر عامل نیز در باره اهمیت این تعمیرات گفت: این اورهال باعث بیمه کردن خط تولید با هدف حفظ حداکثر کارایی و راندمان است ، همچنین بخش هایی از خط تولید دچار آسیب شده بودند که در اورهال سال ۱۳۹۸ فرصت تعمیر آنها نشد، لذا این تعمیرات که لازمه نگهداشت خط تولید بوده به بهترین شکل انجام شد، تا راندمان شرکت در تولیدات خود بالاتر رود.
لازم بذکر است در ادامه این جلسه گزارش پیشرفت برنامه های استراتژیک واحدها و میزان پیشرفت فیزیکی فعالیت های تعریف شده در پروژه های اهداف اساسی شرکت بررسی شد.

نظر جدید
پربازدیدها