پنج شنبه، 20 آذر 1399 00:00 کد مقاله : 13990920001
امین روانان
اینکه یک مجموعه صنعتی در ادوار گوناگون مدیران متفاوتی را تجربه نماید ، امری طبیعی و بدیهی است. اما بررسی کارنامه هر یک از افرادی که می آیند و می روند در نظر افکار عمومی ح ...
خوزستان «علی محمدی»را از یاد نخواهد برد

رهیافت جنوب ؛« به قلم غلامرضا فروغی نیا »اینکه یک مجموعه صنعتی در ادوار گوناگون مدیران متفاوتی را تجربه نماید ، امری طبیعی و بدیهی است. اما بررسی کارنامه هر یک از افرادی که می آیند و می روند در نظر افکار عمومی حائز اهمیت است.در این رابطه علی محمدی ظرف یکسال و نیم مسئولیت مدیریت عاملی در شرکت فولاد خوزستان توانست از خود چهره ای متفاوت بروز دهد .وی در عین حال که مسئولیت اداره مجموعه‌ای کارخانه را بر عهده داشت اما در طول این مدت هیچگاه نقش اجتماعی و فرهنگی خویش را در استان خوزستان فراموش ننمود.

وی اعتقاد داشت یک مجموعه صنعتی اگر بخواهد در همسایگی محلات شهر و بعضی روستاهای اهواز به تولید بپردازد، می بایستی ساکنان همجوار این مجموعه با آن احساس همبستگی داشته باشند،از این جهت کارنامه خویش را در اجرای مسئولیت های اجتماعی پررنگ نمود.
از توجه ویژه به مسائل بهداشتی و درمانی روستاییان تا احداث درمانگاه یا ساخت مسکن برای خانواده‌های بی بضاعت ،تهیه جهیزیه برای جوانان ناتوان،آزادسازی زندانیان مستأصل در پرداخت دیه، توزیع اقلام مایحتاج در مناسبت های مختلف تا سرکشی به خانواده های مستمند از جمله یادگاری‌های علی محمدی است.
او علاقه داشت خودش راسا از مناطق فرودست جامعه سرکشی نماید و این حضور به ویژه در ایام سیلاب در خوزستان به خوبی خود را نشان داد.
بعلاوه وی اعتقاد داشت در کنار کارکنان شاغل در شرکت فولاد خوزستان می بایستی به مشارکت در حمایت از بازنشستگان این شرکت نیز توجه ویژه داشته باشد، از این حیث باهر پاداشی به شاغلان ،بازنشستگان نیز برخوردار بودند.
حال اگر در کنار این نقش پر رنگ اجتماعی و فرهنگی رکوردهای تولید و صادرات و تامین درآمدهای ارزی شرکت فولاد خوزستان را نیز اضافه نماییم ، یقیناً این مدیر صنعتی همیشه در میان کارکنان این مجموعه صنعتی،بازنشستگان و مردم خوزستان جایگاه ارزشمند و فراموش ناشدنی خواهد داشت.

خوزستان «علی محمدی»را از یاد نخواهد برد

نظر جدید
پربازدیدها