جمعه، 14 آذر 1399 00:00 کد مقاله : 13990914002
امین روانان
حضور بی سابقه مسئولان کشوری و استانی در باغملک حکایت ازتلاش برای توسعه و فراهم آوردن زیرساخت ها و آینده ای روشن برای توسعه این شهرستان دارد
باغملک در مسیر توسعه/ افتتاح فاز دوم‌ ایستگاه  ۴۰۰ کیلوولت در شهرستان باغملک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهیافت جنوب از شهرستان باغملک با حضور نماینده مردم شریف ایذه و باغملک،معاون وزیر نیرو،مدیرعامل برق منطقه ای و جمعی از مسئولان شهرستانی فاز دوم ایستگاه برق ۴۰۰ کیلوولت باغملک به بهره برداری رسید.

 این پروژه نقش بسیار  مهمی در زیرساختهای منطقه ای و تقویت و توسعه پایدار برق در شهرستان باغملک و شهرهای مجاور ایفا خواهد کرد و جا دارد از تمامی کسانی که از گذشته تا به حال در احداث و راه اندازی این پروژه بزرگ ایفای نقش کردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

اما آنچه که باعث امیدواری دو چندان برای پیشرفت و توسعه شهرستان در آینده می شود، حضور مسئولان کشوری و استانی  به صورت فعال در شهرستان  های ایذه و باغملک با پیگیری حاج عبدالله ایزدپناه نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی می باشد که الحق و الانصاف ثابت کرده تا به امروز به صورت جهادی انجام وظیفه کرده است.

برای پیشرفت و توسعه شهرستان های ایذه و باغملک نگاه ویژه  نماینده توجه به  زیر ساخت های منطقه ای است وجود این زیرساخت ها زمینه ساز پروژه های بزرگ و‌صنایع در سطح منطقه است.

در این مراسم حاج عبدالله ایزدپناه نماینده مردم شریف ایذه و باغملک گفت ؛امیدواریم که در آینده نیز شاهد افتتاح های بزرگی برای توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم چرا که در رسیدن به نقطه اوج فاصله زیادی داریم.

محمود دشت بزرگ، بیان کرد: فاز اول پست ۴۰۰ کیلو ولت باغملک به ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر در سال ۹۶ وارد مدار شد و از سال گذشته روند تکمیل فاز دوم و سوم این پست به ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپر دیگر، شروع شده است.

وی تصریح کرد: این پست از طریق خط ۴۰۰ کیلو ولت دو مداره کارون ۳ – امیدیه ورود و خروج آن تنظیم شده و از طریق یک خط چهار مداره ۱۳۲ کیلو ولت برق را به شبکه های پایین دستی منتقل می کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: این پست بزرگترین پست انتقال ۴۰۰ کیلو ولت ناحیه مارون ( شهرستان های ایذه، باغملک و رامهرمز) با تجهیزات مدرن است که امروز به بهره برداری رسیده است.

دشت بزرگ تاکید کرد: فاز دوم این پروژه به بهره برداری رسیده و فاز سوم در تابستان ۱۴۰۰ وارد مدار می شود و با ورود این پست پایداری شبکه برق در مناطق ذکر شده افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

خبرنگار؛ رضارضائیان 

نظر جدید
پربازدیدها