یکشنبه، 09 آذر 1399 00:00 کد مقاله : 13990909001
سیروس بزمی
بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت  محسن فخری زاده

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت  دانشمند هسته ای محسن فخری زاده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ  وَأُولَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ
 (20 سوره توبه)
شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی محسن فخری زاده  را به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده ایشان ،ملت بزرگ ایران و همه مجاهدان عالم  تبریک و تسلیت عرض می نماییم ،این فوز عظیم و درجه عالی وعده خداوند به مومنین راستین بود که در حق این برادر مجاهد تحقق یافت و خوشا به سعادت ایشان و خانواده مکرمشان.

دشمن کینه توز ایران اسلامی همیشه دنبال ضربه زدن به مولفه های قدرت ما بوده و هست، اکنون که در برابر اراده ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی استیصال یافته، سیاستش حذف و ضایع کردن ذخیره های معنوی و مادی انقلاب اسلامی شده است که الحمدلله  این ذخایر در حال فزونی است.
آنچه دشمن باید بداند این است که هزینه این اقدامات رذیلانه برایش بسیار گران خواهد بود و از خداوند رئوف و رحیم می خواهیم که قلب ما را در برابر این دشمن غدار از هر لغزشی حفظ کند.
ملت ایران اهتمام و اراده آن دارد و از مسئولین میخواهد که دشمن تصویر مقاومت بدون تزلزل را با تمام وجود در این کشور عزیز مشاهده کند و اکنون که از فضل خداوند امکانات و تاثیر گذاری به مسئولین و خواص
 عنایت شده، باید به عهد خود وفا کرده و در جهت اعتلای جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند، زیرا سستی در این امر سبب رخنه نفاق در دل می گردد که نتیجه آن خذلان و عذاب است.
مسیر حرکت عمومی دولت و ملت باید  راهی باشد که بنیانش بر تقوا است ، که امروز همان ترسیم مومنانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری است، یعنی مقاومت در برابر استکبار و ائمه کفر _ این پیمان شکنان قرن _و امید به خداوند و یاریش به همراهی ملت ، راهی که آن شهید عزیز طی کرد. 

تجربه دوباره مذاکره و مداهنه  با این عهدشکنان و جباران و ظالمین  به بشریت آن هم بخاطر ترس از قدرتِ موهوم آنان یا وعده های دروغینشان شرط عقل نیست، بلکه ایمان و شجاعت در اقدام ،راه حل مشکلات مردم و دور کردن محرومیت ها از سر این ملت عزیز است.
توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام خون شهید و پیگیری مجدانه راه ایشان مطالبه عموم مردم است.

 سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد

نظر جدید
پربازدیدها