جمعه، 30 آبان 1399 00:00 کد مقاله : 13990830003
امین روانان
مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری بدانند که تعطیلی‌ حتی یک روز انتقال نفت بهمئی به خوزستان توسط شورای تامین بهمئی و مردم فهیم این دیار چه خسارت های مالی به دنبال دارد !
چاه های نفتی عمیق بهمئی، درد های عمیق کارگران بیدبلند...!

به گزارش رهیافت جنوب ؛عباس مشیری کنشگر اجتماعی و‌از جوانان وفعالان نسب با اتفاقات اخیر واکنش نشان داده است متن این یاداشت به شرح ذیل است؛  

 شورای تامین بهبهان و آقای مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان در مجلس شورای اسلامی، باید پاسخگوی اقدامات نسنجیده خود نسبت به اخراج کارگران بهمئی از پالایشگاه بیدبلند باشند!

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری بدانند که تعطیلی‌ حتی روز انتقال نفت بهمئی به خوزستان توسط شورای تامین بهمئی و مردم فهیم این دیار چه خسارت های مالی به دنبال دارد !

 ناحیه بزرگ و  نفت خیز پارسی کلاستر از منطقه نفتی آغاجاری، در شهرستان بهمئی واقع گردیده و چاه های اکتشافی عموما در اطراف روستاهای این شهرستان حفاری شده اند ، سال های سال است که نفت بهمئی سمت استان خوزستان پمپاژ می‌شود و از این نعمت و فرآورده های آن بهره مند می شوند، اما مردم این دیار از نفت فقط لوله های سیاهی را می‌بینند که از حاشیه زمین هایشان می‌گذرند و باید مواظب باشند که آسیبی به آنها نرسانند!

پیرو فرمایشات امام جمعه دانشمند، دلسوز و انقلابی بهمئی، باید فارغ التحصیلان، کارگران اخراجی، دانشجویان و مردم فهیم این دیار با رعایت ضوابط قانونی و پرهیز از انحراف در مطالبات، به صورت مسالمت آمیز حق خویش را مطالبه کنند و خواهان حق استخدام فرزندان بهمئی در شرکت نفت آغاجاری و پالایشگاه بید بلند خوزستان شوند!

عباس مشیری

رونوشت:

نمایندگان محترم حوزه های انتخابیه بهمئی_ بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی

استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان 

شورای تامین شهرستان های بهمئی و  بهبهان

مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب 

مدیران عامل شرکت نفت و گاز آغاجری و پالایشگاه بیدبلند

نظر جدید
پربازدیدها