سه شنبه، 13 آبان 1399 00:00 کد مقاله : 13990813005
داود طلوعی مطلق
گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز ، روزملی مبارزه با استکبار جهانی ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ هجری شمسی و تبعید حضرت امام ...
نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئی

به گزارش رهیافت جنوب به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، امام جمعه شهر لیکک در این آیین که در مدرسه دخترانه شهید سمیه برگزار شد ، به مناسبت های این روز اشاره کرد و گفت : گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز ، روزملی مبارزه با استکبار جهانی ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ هجری شمسی و تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه از مهمترین مناسبتهای ملی این روز است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی ، با تبریک و تهنیت ،میلاد حضرت رسول اکرم (ص) ، روز اخلاق و مهرورزی و ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری بر مساعدت ، همکاری و کمک به نیازمندان در این روزهای سخت کرونایی تاکید کرد و افزود : برنامه های خوبی در این مدتِ سخت و طاقت فرسا در شهرستان بهمئی برگزار شد که جای تقدیر و سپاس فراوان دارد.

وی با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان ماه گفت : مردم مومن و انقلابی ما در پی انجام وظیفه شرعی خود هستند و عمل به حکم مقام معظم رهبری را برخود واجب می‌دانند.

امام جمعه شهر لیکک گفت : دانش آموزان انقلابی ، مردم ولایتمدار ، با همکاری ستاد نماز جمعه ، آموزش و پرورش و دیگر نهادها و با برنامه ریزی ستاد مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ما را در برگزاری هر چه بهتر برنامه های این روز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یاری خواهند نمود و قلبا انزجار خود را نسبت استکبار جهانی اعلام خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی گفت: در تلاش هستیم تا شناخت اهداف شهدا و انقلاب را در صدر برنامه‌های خود قرار دهیم تا دانش آموزان ، با بصیرت بیشتری در راه انقلاب قدم بردارند.

در این مراسم دانش آموزان به همراه جمعی از مسئولان ، امروز ، در مراسم زنگ استکبار ستیزی شرکت کردند و انزجار خود را از استکبار جهانی با سر دادنِ شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر فرانسه و مرگ بر استکبار جهانی اعلام نمودند.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئی

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئی

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئینواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها