یکشنبه، 11 آبان 1399 00:00 کد مقاله : 13990811002
امین روانان
ت: قانون اخیر مجلس درباره استخدام ایثارگران شامل آن دسته از ایثارگرانی که در حال حاضر به صورت شرکتی، قرارداد کار معین و پیمانی در دستگاه‌های دولتی اشتغال دارند، می‌شود
قانون استخدامی اخیر ایثارگران شامل کدام دسته از آن‌ها می‌شود؟

به گزارش رهیافت جنوب ؛ از استان کهگیلویه و بویراحمد"حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به  تایید استفساریه استخدام ایثارگران توسط شورای نگهبان قانون گفت: قانون اخیر مجلس درباره استخدام ایثارگران شامل آن دسته از ایثارگرانی که در حال حاضر به صورت شرکتی، قرارداد کار معین و پیمانی در دستگاه‌های دولتی اشتغال دارند، می‌شود. 

وی تاکید کرد: خانواده های شهدا اعم از فرزند، همسر، خواهر و برادر شهید، جانبازان و فرزندان آنها، با هر درصدی که جانبازی به آنها تعلق گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: همچنین رزمندگان و فرزندان رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور در میدان‌های دفاع مقدس را دارند و آزادگان و فرزندان آزادگانی که بیش از یک سال سابقه اسارت دارند هم مشمول این قانون می‌شوند.

حاجی‌بابایی بیانکرد: ایثارگران شاغلی که تا مورخ 29 اسفند ماه سال 95 به صورت شرکتی، قراردادکار معین و پیمانی در دستگاه‌های دولتی اشتغال داشته‌اند، در گروه‌های یاد شده، مشمول قانون استخدام ایثارگران هستند.
هفته گذشته استفساریه استخدام ایثارگران به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید و براساس این قانون دولت مکلف به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های دولتی شده است

نظر جدید
پربازدیدها