دوشنبه، 21 مهر 1399 00:00 کد مقاله : 13990721003
سیروس بزمی
پیکر مطهر شهید علی چمبری، از توابع بهمئی بعد از ۳۷ سال توسط تیم تفحص دفاع مقدس شناسایی شد.
سرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاری

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، پیکر مطهر شهید علی چمبری، از توابع بهمئی بعد از ۳۷ سال توسط تیم تفحص دفاع مقدس شناسایی شد.

شهید چمبری متولد سال 1342 است که در عملیات خیبر روز هشتم اسفند ماه سال 1362 به فیض شهادت نائل شد و از آن زمان تاکنون پیکر مطهر ایشان مفقود بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این رابطه گفت:با توجه به اینکه قبلا آزمایش DNA از اعضای خانواده شهید گرفته شده بود،ظهر خبر شناسایی پیکر مطهر شهید توسط تیم تفحص به وسیله نتایج همین آزمایش به ما اعلام شد.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده افزود:فردا پیکر شهید از معراج الشهدای تهران به سمت اهواز و بعد از آن  طی مراسمی باشکوه به زادگاه خویش در شهرستان بهمئی منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط کرونا،سعی می کنیم مراسم با شکوهی در خور شأن مقام شهید با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

شهید چمبری  متولد روستای چم شهرو از توابع حوزه کت بخش مرکزی شهرستان بهمئی است که در مراسم امشب خانواده ایشان خواهان دفن پیکر شهید در روستای زادگاهشان شدند.

سرهنگ پسنده در مورد تاریخ تشییع و تدفین گفت: تاریخ تدفین و خاکسپاری این شهید سرافراز در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ ساعت ۱۳:۳۰ از جلوی سپاه پاسداران شهرستان بهمئی به سمت روستای چم شهرو برگزار خواهد شد.

گفتنی است پدر و مادر شهید بعد از سالها چشم انتظاری دیده از جهان فروبستند/ صبح زاگرس

سرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاریسرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاری

سرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاریسرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاریسرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاریسرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاریسرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاریسرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاریسرانجام انتظار به سر رسید/پیکر مطهر یکی از شهدای شهرستان بهمئی بعد از ۳۷ سال شناسایی شد/ تاریخ و جزئیات مراسم تدفین و خاکسپاری

نظر جدید
پربازدیدها