دوشنبه، 21 مهر 1399 00:00 کد مقاله : 13990721001
مهرداد جهان خواه
پیش از این جناب آقای جهان راسته رئیس شورا شهربود‌.به نقل ازمنابع آگاه جناب آقای صاحب مجاوندبه عنوان رئیس شوراشهرانتخاب شد اما بنابه دلایل نامعلوم فعلا شورای شهرریاست ایشا ...
آیاشورای‌شهردیشموک
 بدون‌ریاست‌اداره میشود؟

"رهیافت جنوب"
آیاشورای شهربدون ریاست
اداره میشود؟
به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب نزدیک دوماه است که رئیس شورای اسلامی شهردیشموک مشخص نشده است.
پیش از این جناب آقای جهان راسته رئیس شورا شهربود‌.به نقل ازمنابع آگاه جناب آقای صاحب مجاوندبه عنوان رئیس شوراشهرانتخاب شد اما بنابه دلایل نامعلوم فعلا شورای شهرریاست ایشان را اعلام نکردند.
شورای شهربدون ریاست
اداره میشود؟
راوند:دو ماه است که  شورای ما غیر قانونی است چون رئیس شورا  نامشخص است و اگر امضا یا مصوباتی داشته باشند غیر قانونی است.حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته درشهردیشموک  به مسئله مهمی در دیشموک اشاره کرد و گفت: متاسفانه در شهر ما اختلاف بین اعضای شورا برخی موقع به جامعه کشیده می‌شود و مردم شهر از این اتفاق ناراضی هستند.
وی گفت: ما در خطبه‌های نماز جمعه از اعضای شورا دعوت کردیم که این اختلافات را کنار بگذارند و با توجه به اینکه انها را به دفتر دعوت کردیم اما متاسفانه اختلافات همچنان ادامه دارندراوند گفت: به این عزیزان گفتیم که اختلافات را کنار بگذارید و بیایید این یک سال آخر مصوباتی داشته باشید که برای مردم سودمند باشند و اما متاسفانه نزدیک به دو ماه شورای ما غیر قانونی است چون رئیس شورا  نامشخص است و اگر امضا یا مصوباتی داشته باشند غیر قانونی است.وی با اشاره به اینکه چرا در این شهر اختلافات بیهوده وجود دارد عنوان کرد: اعضای شورا شهر دیشموک در مصوبه ای رئیس شورا را انتخاب کردند ولی “گویا” در مصوبه دست می‌برند و این یعنی جعل در اسناد است که اگر اینجوری باشد اینها صلاحیت ندارند برای شهر برنامه‌ریزی کنند.

راوند متذکر شد: چرا گوش نمی‌کنید چرا اختلافات را کنار نمی‌گذارید امیدوارم وظیفه‌تان را به درستی انجام دهید تا رضایت مردم که رضایت خدا است را جلب کنید.

نظر جدید
پربازدیدها