پنج شنبه، 10 مهر 1399 00:00 کد مقاله : 13990710005
امین روانان
در سابقه دکتر اسماعیل جلیلی پیش از این  معاونت وزیر اقتصاد، مستشار دیوان محاسبات کشور و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی به چشم می خورد.
دکتر جلیلی عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی شد

به گزارش رهیافت جنوب ؛ با تصویب به اتفاق آرای هیات امنا صندوق توسعه ملی ، حکم  دکتر اسماعیل جلیلی بعنوان هیات عامل صندوق توسعه ملی کشور توسط رییس جمهور صادر گردید.

*متن حکم رئیس جمهوری اسلامی ایران*
 به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*جناب آقای دکتر اسماعیل جلیلی*

به استناد بند (ت) و تبصره (۳) بند (ت) ماده (۱۶) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی و مصوبه مورخ دوم مهر ۱۳۹۹ هیات امنای صندوق توسعه ملی، با عنایت به تجربیات و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت ۵ سال به عنوان «عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی» منصوب می‌شوید.

امید است با همکاری سایر اعضای محترم در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.

حسن روحانی
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران

وی از اعضای فعال هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون ویژه تولید ملی و اجرای سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی بودند که بدلیل ویژگی های شخصیتی و توانمندی حرفه ای در پستهای مختلف اقتصادی و مالی محاسباتی به مدیریت پرداخته اند.
درپایان برای این مدیر شایسته و مردمی که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز هستند آرزوی موفقیت داریم.

نظر جدید
پربازدیدها