شنبه، 05 مهر 1399 00:00 کد مقاله : 13990705003
مهرداد جهان خواه
راوند افزود: مدیرعامل باید نگاه ویژه‌ای به بخش دیشموک داشته باشد و این را بداند مردم احترام دارند و وقتی مردم به مدت15 روز آب شرب نداشته باشند این یک معضل بزرگ است.
مردمان سرزمین رودخانه های جاری،ازنعمت‌آب‌محروم اند.امام جمعه دیشموک: برخی‌از روستا‌هابیش‌ازدوهفته است که آب شرب ندارند.

مردمان سرزمین رودخانه های جاری،ازنعمت‌آب‌محروم اند.
امام جمعه دیشموک: بعضی از روستا‌هابیش‌ازدوهفته است که آب شرب ندارند.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛حجت الاسلام والمسلمین راوندخطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک گفت: برخی از روستا‌ها تا ۱۵ روز آب شرب ندارند و در فصل بارندگی آب رودخانه‌ها گل آلود می‌شود که برای آشامیدن مناسب نیست.
امام جمعه دیشموک گفت: مسئله دیگری که در بخش ما به یک معضل تبدیل شده است بحث آب روستائیان بوده که آب روستاها به خاطر فرسوده شدن شبکه روستایی هر روز مورد اعتراض مردم است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند"در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک گفت: مراجعه و داد و فریاد مردم در خصوص مشکل آب شرب قابل تحمل نیست و اینکه برخی از مردم روستاهای بخش دیشموک به مدت 15 روز آب شرب ندارند مورد گلایه مردم این بخش است.

وی افزود: مشکل آب شرب روستاهای بخش دیشموک آن هم الان که نزدیک به زمستان است و تهیه آب شرب روستاها از آب رودخانه کاری است دشوار و با بارش اولین باران تهیه آب از رودخانه‎‌ها قابل استفاده نیست.امام جمعه دیشموک گفت: مسوولان باید به این بخش توجه ویژه داشته باشند و بدانند تجهیز اداره آب بخش دیشموک نیاز به امکانات و تجهیزات دارند و اداره بدون تجهیزات برای مردم خدمات‌رسانی را دشوار می‌کند.راوند افزود: مدیرعامل باید نگاه ویژه‌ای به بخش دیشموک داشته باشد و این را بداند مردم احترام دارند و وقتی مردم به مدت15 روز آب شرب نداشته باشند این  یک معضل بزرگ است.
وی یادآوری کرد: مسئولین به دیشموک سفر کنند و از نزدیک مشکل روستاها را بررسی و پیگیری کنند نه اینکه در یاسوج بنشینند و سفری نداشته باشند و توجهی حتی به نامه‌نگاری‌ها در خصوص رفع مشکلات منطقه دیشموک نداشته باشند امیدوارم مسوولان بی‌آبی روستاهای منطقه دیشموک را مد نظر قرار دهند و در خصوص رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند و این را بدانند این مردم ولایت مدارند.
بخش دیشموک دارای چندین رودخانه بزرگ آب شیرین وچهارفصل ازقبیل؛فارتق؛لیراب،گندمکاروبالیاب است.

نظر جدید
پربازدیدها