سه شنبه، 01 مهر 1399 00:00 کد مقاله : 13990701004
سیروس بزمی
پاسخ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد  در مورد روند ساخت بیمارستان در حال ساخت شهرستان بهمئی و همچنین تجهیزات و به کار گیری نیرو در این بیمارستان

به گزارش رهیافت جنوب، با توجه به درخواست شهروندان بهمئی از مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد و در راس آنها رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان، در مورد پروژه در حال ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهر، دکتر پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد جوابیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است: 

 با توجه به موقعيت جغرافيايي شهرستان بهمئی و عدم دسترسي مناسب به دهدشت و ياسوج ، تاسيس بيمارستان در ليكك ضرورت داشت كه خوشبختانه در  زمانيكه بنده معاون درمان بودم و دكتر چمن رياست دانشگاه بود عمليات شروع شد.

 بعد از رفتن دكتر چمن و ما از مديريت دانشگاه، عمليات به كندي پيش رفته بود. در سال گذشته مبلغ سه ميليارد تومان از منابع داخلي به بيمارستان بهمئی اختصاص داديم و عمليات فعال شد. قرار بود پنج شنبه هفته قبل دكتر پوران فرد و مهندس محمود زادگان از بيمارستان بازديد بعمل آورند كه انشاالله اين هفته انجام مي شود.

پيمانكار قول همكاري اتمام پروژه را  تا زمستان داده است. تجهيزات بيمارستان در انبار دانشگاه در ياسوج مي باشند و تجهيزات ٤ گانه را وزارت به مناقصه گذاشته است و بزودي تحويل دانشگاه خواهند شد.

درباره جذب نيروي انساني مورد نياز نيز بزودي خبرهاي خوبي خواهد رسيد( سهم بهمئی در جذب نيروي ٧ هزار نيرو توسط وزارت).ابلاغ متخصص داخلي به شهرستان صادر شده و انشاالله متخصص اطفال و ... تامين شود .

نظر جدید
پربازدیدها