جمعه، 28 شهریور 1399 00:00 کد مقاله : 13990628001
سیروس بزمی
در این گزارش به سراغ خانواده ای در محروم ترین نقطه ی استان کهگیلویه و بویراحمد  رفتیم که به معنای واقعی با فقر دست و پنجه نرم می کنند و حال با فوت سرپرست خانواده زندگی آن ...
قصه ی پر غصه ی زندگی خانواده ای که با فوت سرپرست خانواده، تراژدی غم انگیزی را رقم زد + جزئیات

قصه ی پر غصه ی زندگی خانواده ای که با فوت سرپرست خانواده تراژدی غم انگیزی را رقم زد.

در کنار و اطراف ما انسانهایی زندگی می کنند که حتی به نان شب هم محتاج هستند و فقط با وارد شدن به زندگی آنها و دیدن وضعیتشان از نزدیک، می توان اوج محرومیت و فقر را دید، وگرنه به خاطر عزت نفسی که دارند هیچ وقت این فقر و فلاکت را در زندگی آنها متوجه نخواهی شد.

 رهیافت جنوب/ در این گزارش به سراغ خانواده ای در محروم ترین نقطه ی استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم که به معنای واقعی با فقر دست و پنجه نرم می کنند و حال با فوت سرپرست خانواده زندگی آنها اسفناک تر از گذشته شده است.

خانواده ای که تنها دارایی آنها از این زندگی، داشتن تنها یک کَپَر است که در فصول مختلف سال در آن زندگی خود را می گذرانند و حتی از داشتن یک اتاقک هم محروم هستند.

قصه ی پر غصه ی زندگی خانواده ای که با فوت سرپرست خانواده، تراژدی غم انگیزی را رقم زد + جزئیات

 خانواده یونس طوفان در روستای امیرآباد شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه زندگی می کنند.

این خانواده مدتی به شهر دیشموک مهاجرت می کنند و به دلیل اینکه پدر خانواده به خاطر بیماری های جسمی که برایش پیش آمد، توان پرداخت اجاره را نداشتند و دوباره به روستای محل اقامت خود بر می گردند.

روستایی که تنها دارایی آنها در آن، داشتن تنها یک کپر است که در سرما و گرما در آن به زندگی خود ادامه می دهند.

متاسفانه این روستا از جاده ی مناسب هم بی نصیب است و به خاطر همین جاده ی نامناسب، هفته گذشته سرپرست این خانواده با موتورسیکلت از جاده خارج و جان خود را از دست می دهد.( تصادف مرگبار در جاده روستایی امیرآباد_ده قاضی)

حال با فوت نان آور خانواده، همسر و چهار فرزندش کوچکش( سه دختر و یک پسر) در نهایت فقر به زندگی خود ادامه می دهند.

حال وظیفه ی ما این است که به فکر هم نوع خود باشیم و نگذاریم بیشتر از این، زندگی این خانواده در زیر چکمه های فقر و فلاکت له شود و با کمک های خود چه به صورت نقدی و یا غیر نقدی به یاری آنها بشتابیم.

از مسئولین محترم استان و در راس آنها استاندار محترم و دلسوز و مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) که همیشه یاری گر مستمندان هستند و تمامی خَیِرین عزیز و بزرگواری که در هر جا و هر نقطه ای از کشور دست یاری گرشان همیشه مرهمی بر زخم های مستمندان بوده و تمامی کسانی که قلبشان برای هم نوع خود می تپد، تقاضامندیم به هر اندازه ای که در توان دارند به این خانواده کمک کنند تا مرهمی باشد برای زندگی پر رنج و فقر آنها.

شماره کارت 6037997357828558 زینب تارک(همسر مرحوم یونس طوفان)

 

 

 

نظر جدید
پربازدیدها