دوشنبه، 24 شهریور 1399 00:00 کد مقاله : 13990624001
امین روانان
کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی

در آستانه‌ سال تحصیلی یک خیر هم استانی هدایای از قبیل لباس ونوشت افزار و‌کارت هدیه مستمر و سالیانه به دانش آموزان (ایتام ) و کم بضاعت مدارس شهید اثنی عشئری و حجاب و عفاف و تیم های ورزشی اهدا کرد.

به گزارش رهیافت جنوب صادق جریده اظهار داشت: در اقدام خداپسندانه توسط یکی از خیرین و نیکوکاران  هم استانی با نزذیک شدن به آغاز سال جدید تحصیلی  تعداد زیادی بسته کمک تحصیلی و کارت هدیه به دانش آموزان اهدا شد

کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی

رئیس اموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر از این خیر جوان که همیشه دغدغه و نگاه ایشان مناطق محروم استان کهگیلویه و بویر احمد بوده از بسته های کمک تحصیلی لباس و نوشت افزار و‌کارت هدیه و لباس ورزشی توسط خیر نیکوکار هم استانی به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد. .

مهندس فریدون انصاری از خیرین نیکوکار هم استانی و فرزند شهرستان بهمئی می باشد که تا کنون کمک های خیرخواهانه زیادی به دانش آموزان ایتام و بی بضاعت در استان کهگیلویه و بویر احمد انجام داده است.

کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی کمک خیر نیکوکار هم استانی به دانش  آموزان شهرستان بهمئی

 

نظر جدید
پربازدیدها