سه شنبه، 18 شهریور 1399 00:00 کد مقاله : 13990618007
سیروس بزمی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد:اهدای تبلت رایگان به دانش آموزان تحت پوشش این نهاد/از خیرین می خواهیم که در این امر خیر به ما کمک کنند

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت: هدف از این اقدام مهم بهره مندی دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از فضای مجازی، شبکه ملی شاد و ایجاد شرایط مناسب آموزشی در وضعیت کرونایی است.

وی افزود: بر اساس انعقاد قرارداد همکاری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و مؤسسه خیریه بوتراب مبلغ ۲ میلیارد ریال از سوی این مؤسسه برای خرید و اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تبلت ‌هایی که قرار است خریداری و به دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد این استان اهدا شود از تولیدات داخل کشور خواهند بود.

مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با وجود کمک ۲ میلیارد ریالی مؤسسه خیریه بوتراب باز هم برای خرید و اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد این استان به کمک های نقدی نیکوکاران بومی و غیربومی نیاز دارد.

وی ابراز داشت: نیکوکاران بومی و غیربومی می توانند کمک‌ های نقدی خود به منظور تأمین تبلت برای دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را به شماره حساب ۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ واریز کنند.

مبشری گفت: شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه یکی دیگر از روش های پرداخت کمک های نقدی نیکوکاران بومی و غیربومی در این زمینه است.

وی اظهار داشت: جشن عاطفه ها از ۲۶ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و کمک های نقدی مردم و نیکوکاران در آن به منظور خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد استان هزینه می شود.

افزون بر هشت هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده و از انواع خدمات آن بهره مند هستند./ایرنا

نظر جدید
پربازدیدها