شنبه، 15 شهریور 1399 00:00 کد مقاله : 13990615003
مهرداد جهان خواه
یکی از مصادیق امنیت نظام اسلامی مدیریت صحیح فضای مجازی است که متاسفانه این مهم در اختیار دشمنان هم قرار دارد و ممکن است موجب انحراف برخی افراد خام نیز بشود.
امام‌جمعه‌دیشموک:
نباید به آموزش و پرورش نگاه مصرفی داشت.
نیاز است شورای اسلامی شهر بر حسن انجام آسفالت‌بیش از پیش نظارت کند

نباید به آموزش و پرورش نگاه مصرفی داشت زیرا آموزش و پرورش یکی از نهادهای زیربنایی در خصوص آبادانی کشور است که می طلبد صدا و سیما و رسانه ها نقش تربیتی معلمان را بیش از پیش برجسته کنند

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب ،امام جمعه دیشموک در خطبه های  نماز جمعه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص فضای مجازی گفت: شورای فضای مجازی طی حکمی از سوی معظم له تشکیل شده که نزدیک به ۸ سال از تاسیس آن می گذرد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند به اهمیت فضای مجازی در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: یکی از مصادیق امنیت نظام اسلامی مدیریت صحیح فضای مجازی است که متاسفانه این مهم در اختیار دشمنان هم قرار دارد و ممکن است موجب انحراف برخی افراد خام نیز بشود.

راوند با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری دهه اول محرم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد قدردانی کرد ادامه داد: به فرموده رهبری" این حضور عظیم مردم یک پدیده است که از گویندگان،مداحان،مرثیه خوانان و همه مردم تقدیر و تشکر می کنم".

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در تماس تلفنی با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری پدافند هوایی است و پدافند هوایی ارتش نظام اسلامی هم به روز و مجهز است.
خطیب جمعه شهر دیشموک بر بزرگداشت شان و مقام معلم تاکید کرد و گفت: آینده کشور وابسته به فعالیت های مجاهدانه معلمان است که با تربیت اسلامی دانش آموزان می توانند آینده کشور را تضمین کنند.

حجه الاسلام راوند ادامه داد: نباید به آموزش و پرورش نگاه مصرفی داشت زیرا آموزش و پرورش یکی از نهادهای زیربنایی در خصوص آبادانی کشور است که می طلبد صدا و سیما و رسانه ها نقش تربیتی معلمان را بیش از پیش برجسته کنند.

راوند با اشاره به آغاز نهضت آسفالت توسط شهرداری و با تقدیر از این اقدام شایسته اضافه کرد: نیاز است شورای اسلامی شهر بر حسن انجام اینگونه طرح ها بیش از پیش نظارت کند

نظر جدید
پربازدیدها