جمعه، 07 شهریور 1399 00:00 کد مقاله : 13990607001
سیروس بزمی
مردم بخش چاروسا  و افراد خیر و نیکوکار سایر شهرستانها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز در قالب طرح «اطعام حسینی» در اختیار این نهاد قرار دهند تا غذای گرم طبخ و در بین ف ...
 اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) قلعه رئیسی برای طبخ غذا و توزیع  نذورات مردمی در ماههای محرم و صفر

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، کمیته امداد امام خمینی ره قلعه رئیسی برای طبخ غذا و توزیع  نذورات مردمی در ماههای محرم و صفر اعلام آمادگی کرد.

  آری پرسیدم از حلال ماه که چرا قامتت خم است

آهی کشید و گفت که ماه محرم است

 گفتم که ماه محرم چیست???

 با ناله گفت ماه عزای اشرف اولاد آدم است

 
ناصر ارغنده مدير کمیته امداد امام خمینی بخش چاروسا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مردم نوعدوست بخش چاروسا و خیرین نیکوکار  می توانند کار طبخ نذورات خود و حتی نذورات طبخ شده و بسته بندی شده خود را برای توزیع بین نیازمندان به ما بسپارند.

 اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) قلعه رئیسی برای طبخ غذا و توزیع  نذورات مردمی در ماههای محرم و صفر


وی گفت:  با توجه به  تحت تأثیر قرار گرفتن مناسبت‌های مذهبی به علت شیوع ویروس کرونا،این نهاد آمادگی دارد در ماههای محرم و صفر به نیابت از شما مردم نیکوکار بخش چاروسا و افراد مقیم سایر شهرستانها نسبت به ادای نذورات در قالب طرح‌های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» اقدام کند.

ارغنده ادامه داد: افرادی که تمایل دارند خودشان غذای نذری طبخ کنند، می‌توانند غذا را پس از طبخ درون ظرف‌های یکبارمصرف قرار داده و در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا به نیابت از طرف آنها  جلو درب منازل بین فقرا و نیازمندان توزیع شود.

 مدیر کمیته امداد بخش چاروسا افزود: بر این اساس مردم خیراندیشی که نذری دارند می‌توانند نذورات خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده در قالب طرح «احسان حسینی» برای تأمین سبدهای معیشتی نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا پس از ساماندهی اقلام خوراکی به‌صورت بسته‌های معیشتی تحویل خانوار نیازمند  شود.

ارغنده در پایان گفت: مردم بخش چاروسا  و افراد خیر و نیکوکار سایر شهرستانها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز در قالب طرح «اطعام حسینی» در اختیار این نهاد قرار دهند تا غذای گرم طبخ و در بین فقرا و نیازمندان توزیع گردد.

شماره کارت مجازی کمیته امداد امام خمینی (ره) قلعه رئیسی  ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۲۰۸۳۰۰ وجوه امانی شرعی

تلفن تماس ۰۹۱۷۳۴۲۳۰۸۴و ۰۹۱۷۱۴۵۵۳۲۷

 اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) قلعه رئیسی برای طبخ غذا و توزیع  نذورات مردمی در ماههای محرم و صفر اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) قلعه رئیسی برای طبخ غذا و توزیع  نذورات مردمی در ماههای محرم و صفر

نظر جدید
پربازدیدها