یکشنبه، 26 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990526002
داود طلوعی مطلق
حماسه سازان ودلاورمردان غیوربهمئی باافتخارهمراه آزادگان ایران اسلامی به میهن بازگشتند
بازگشت پرستوهای بهمئی از روزهای سخت اسارت در خاک عراق

 

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب به نقل از عصر آشنا،حماسه سازان ودلاورمردان سرزمین غیوربهمئی باافتخارهمراه آزادگان ایران اسلامی به میهن بازگشتند.

۲۶ مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود . این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده ای اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند .صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

۲۶ مرداد روز بازگشایی قفس ما بود، روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار. آغوش میهن اسلامی ایران گشوده شده بودو فوج فوج مردانگی در ان جای میگرفت بـه راستی کدامین ساعت میتواند شکوه ان لحظات را در خود بگنجاند و کدامین تقویم میتواند شوق ان لحظه دیدار را در خود ثبت کند..

بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های‌ ارزشمندی هستند کـه با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب«س» کـه اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

این روز بزرگ را بـه آزادگان سرافراز و اسوه های‌ مقاومت و شیران بیشه شجاعت ورشادت کـه یادگاران ارزشمند سال های‌ سخت و غرور آفرین می باشند به خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیق این عزیزان  را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

یادی کنیم از اسرا شهرستان بهمئی که در چنگال رژیم بعثی عراق سالها وثانیه هازیرشکنجه ،دردها کشیده اند تا یک وجب از خاک خود را از دست ندهند.

به علت نداشتن اطلاعات و عکس همه اسراء عذرخواهی کرده وانشالله درآینده تکمیل خواهندشد:

۱-ناصر جشریان

۲-محمدرضا پرمهر

۳-علی رضا جاوریانی

۴-محمد جاوریانی

۵-علی رضا باقری

۶-فریبرز خوبنژاد

۷-تاج محمد علی پور

۸-ملک محمد مددی

۹-شعبان بهمئی

۱۰-جمعه فکوری

۱۱-محمد آرمند

۱۲-مجید خوب

۱۳-عبد الحسین  دوستی

۱۴-هجیر آبسواران

۱۵-عبدل صالح خاک نژاد

۱۶-محمد ثارالهی

۱۷-عبد القادرکوثری پور

۱۸-محمد خیر

۱۹-قادر آشنا

۲۰-محمد آبرود

۲۱-ولی خان دهبانی

۲۲-جابر کریمی

مسئول دفترشورای نگهبان شهرستان بهمئی

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی

باتشکرازهمکاری و زحمات  فرزند آزاده سرافراز وجانبازهشت سال دفاع مقدس صدیقه ثارالهی

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

 

بازگشت پرستوهای بهمئی از روزهای سخت اسارت در خاک عراق

نظر جدید
پربازدیدها