پنج شنبه، 23 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990523001
امین روانان
در نشست شورای آموزش و پرورش بهمئی مطرح شد؛
آمادگی کامل مسئولان بهمئی برای برگزاری کنکور سراسری/آمار داوطبین کنکور شهرستان به تفکیک رشته‌ها

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت آمادگی برای برگزاری کنکور سراسری برگزار شد.

به گزارش رهیافت جنوب ؛نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با محوریت آمادگی برای برگزاری کنکور سراسری در سالن جلسات این نهاد در شهر لیکک برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی در این نشست ابتدا با تقدیر از عوامل و دست اندکاران برگزاری آزمون سراسری در سال گذشته،گفت:از کلیه نهادهایی که در این وضعیت کرونایی باردیگر برای فراهم کردن شرایط ایده آل برگزاری کنکور در این نشست حضور دارند،تقدیر و تشکر می شود.

صادق جریده در ادامه با اعلام آمار داوطلبین کنکور سراسری شهرستان بهمئی،گفت:در رشته علوم انسانی ۳۵۰ داوطلب ثبت نام کردند که ۱۹۹ نفر از آنها دختر و ۱۵۱ نفر پسر هستند.

وی آمار داوطلبان رشته علوم تجربی را ۲۳۲ نفر اعلام و گفت:از این تعداد ۱۳۹ نفر دختر و ۹۳ نفر پسر هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی در ادامه آمار داوطلبان رشته علوم ریاضی را ۴۱نفر،زبان خارجه ۳۹ نفر و رشته هنر را ۱۷ نفر اعلام کرد.

جریده تصریح کرد: آزمون کنکور قرار است از ۲۹ مرداد به مدت ۴ روز به صورت همزمان در سراسر کشور و با رعایت کلیه پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت و علوم پزشکی برگزار شود.

وی افزود:حوزه های امتحانی شهرستان بهمئی در چهار،مدرسه نمونه امام حسین(ع) مدرسه هاجر، سمیه و شهید بهشتی هستند و روسای حوزه،مسئولان حفاظت و تطبیق به صورت کامل استعلام می شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی خاطرنشان کرد:از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انتظار داریم در ایام برگزاری کنکور با تهیه ماسک،مواد ضدعفونی و در اختیار قرار دادن آمبولانس و کادر درمانی در محل برگزاری آزمون با ما همکاری کند.

جریده افزود:از رئیس هلال احمر شهرستان هم انتظار داریم در تهیه ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین اعزام نیروهای امدادی برای ضدعفونی کردن حوزه های امتحانی همکاری داشته باشند.

وی گفت:از نیروی انتظامی شهرستان هم می خواهیم در برقراری نظم و امنیت به خصوص جلوگیری از تجمع والدین دانش آموزان در درب ورودی مکان های برگزاری آزمون و همچنین کمک برای دریافت و تحویل به موقع سوالات آزمون ها با ما همکاری داشته باشند.

جریده در پایان با بیان اینکه همه چیز برای برگزاری کنکور سراسری در شهرستان مهیاست و در زمینه برگزاری این آزمون تابع مقرارات هستیم .

نظر جدید
پربازدیدها