جمعه، 17 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990517004
داود طلوعی مطلق
در روزگاری که طوفان سهمگین حوادث، کام جهانیان را تلخ کرده است، مجاهدان عرصه خبر و هنر می‌کوشند تا شعله ایمان و امید به آینده درخشان رو به خاموشی نگذارد
پیام تبریک رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بهمئی بمناسبت روزخبرنگار

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی، عاطفه بیوکانی رئیس اداره ورزش و جوانان ، به مناسبت روز خبر نگار پیامی به شرح زیر صادر کرد ؛

جامعه بشری در طول تاریخ هزاران ساله خود، فراز و فرودهای فراوانی به خود دیده و هر بار به لطف گوهر دانایی و آگاهی، راه توسعه و تعالی خود را پرقدرت‌تر از گذشته پیموده است.

در روزگاری که طوفان سهمگین حوادث، کام جهانیان را تلخ کرده است، مجاهدان عرصه خبر و هنر می‌کوشند تا شعله ایمان و امید به آینده درخشان رو به خاموشی نگذارد.

روایت تلاش ایثارگرانه و خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت در این روزهای پرخطر، رسالتی عظیم است که به دستان هنرمند، چشمان بیدار و قلم‌های شورآفرین خبرنگاران و اصحاب رسانه جامه عمل می‌پوشاند و این ایثارها و ازخودگذشتگی‌ها را در دفتر تاریخ این مرز پرگهر ثبت می‌کند.

از میان این رنج و دشواری، آن‌چه در خاطره‌ها می‌ماند شور و نشاطی است که به همت سفیران امید و آگاهی، در کالبد جامعه ما دمیده می‌شود و آینده‌ای روشن را برای مردم عزیز ما نوید می‌دهد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید صارمی که ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت ایشان به نام خبرنگار نام‌گذاری شده است، این روز فرخنده را به فعالان عرصه خبر در استان و همه رسانه ها سطح شهرستان ، علی الخصوص رسانه هایی که دربحث اطلاع رسانی خبرهای این اداره مارا همراهی میکنند تبریک می‌گویم و صمیمانه از زحمات تمامی اصحاب رسانه که پرچم امیدآفرینی را در این روزهای حساس تاریخ کشور افراشته نگاه داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق .

نظر جدید
پربازدیدها