پنج شنبه، 16 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990516001
مهرداد جهان خواه
روز خبرنگار روز مجاهدانی است که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمدروز خبرنگارراتبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب،استاندار کهگیلویه و بویراحمدروز خبرنگارراتبریک گفت.حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صار کرد.متن پیام استاندارکهگیلویه وبویراحمدبه شرح ذیل میباشد:
 هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند.
روز خبرنگار روز مجاهدانی است که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار داد ه اند
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگرحواد ث زمانه اند. بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه مهمترین دغدغه‌ این اندیشمندان صاحب قلم است.
 وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی، فرارسیدن این مناسبت مبارک را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران خبرگزاری‌ها  و فعالان فضاهای مجازی تبریک و شادباش می گویم و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

نظر جدید
پربازدیدها