یکشنبه، 12 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990512001
مهرداد جهان خواه
علیرضا اتابک : همه ما باید به مدیر این دفتر کمک کنیم تا به اهداف مد نظر خود برسد و تلاش کنیم حضور مردم در بازار سرمایه هدفمند و همراه باتدبیر باشد.
نخستین شعبه کارگزاری بورس درشهردهدشت افتتاح شد

نخستین شعبه کارگزاری بورس درشهردهدشت افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب نخستین شعبه کارگزاری مشاوران سهام کهگیلویه و بویراحمد درشهر دهدشت شروع بکارکرد.در راستای زمینه‌سازی فعالیت در بازار سرمایه و تسریع دسترسی مشتریان به خدمات نخستین نمایندگی کارگزاری بورس شنبه11مردادماه با حضور فرماندار در شهردهدشت افتتاح شد.فرماندار کهگیلویه گفت : افتتاح این دفتر میتواند به آگاهی بخشی و آشنایی مردم با بورس و قواعد آن کمک کند.
علیرضا اتابک ضمن تقدیر از مدیر و موسس این دفتر گفت : همه ما باید به مدیر این دفتر کمک کنیم تا به اهداف مد نظر خود برسد و تلاش کنیم حضور مردم در بازار سرمایه هدفمند و همراه باتدبیر باشد.
یاسر موسوی‌نژاد در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان و اشاعه فرهنگ سهامداری و ترغیب مردم برای ورود به بازار سرمایه نسبت به راه‌اندازی نمایندگی کارگزاری مشاوران سهام اقدام شد.
مسؤول نمایندگی کارگزاری مشاوران سهام با بیان اینکه نخستین شعبه این کارگزاری در سطح استان است،هدف از راه‌اندازی این کارگزاری را تسریع در ارائه خدمات بورسی به همشهریان دانست.
وی افزود: ارائه کد بورسی در این مرکز به صورت رایگان انجام می‌شود.موسوی‌نژاد با اشاره به دیگر خدمات کارگزاری مشاوران سهام تصریح کرد: کارشناسان بورس پاسخگوی سؤالات در زمینه بازار سرمایه خواهند بود.
نمایندگی کارگزاری مشاوران سهام در خیابان شهید نورالدینی دهدشت راه‌اندازی شده است.

نظر جدید
پربازدیدها