دوشنبه، 06 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990506003
داود طلوعی مطلق
مجتمع ورزشی مرکزی شهر لیکک در شبها، یکی از محیط های آسیب زاست که باید مسئولان در این راستا چاره اندیشی کنند.
مجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشند

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب،به نقل از پایگاه خبری عصرآشنا مجتمع ورزشی مرکزی شهر لیکک شب‌ها به دلیل نبود روشنایی در محیط خارج از سالن‌ها و ورودی آن، فضایی بی‌روح و یکی از محیط‌های آسیب‌زاست که باید مسئولان در این راستا چاره‌اندیشی کنند.

نبود نور کافی ، کمبود دوربین مداربسته،نداشتن درب ورودی قابل کنترل این محیط را برای شهروندان به خصوص ورزشکاران ناامن و آسیب‌زا کرده است به گونه‌ای که گزارش‌های مردمی حاکی از پرسه‌زدن دزدان در این محیط درحوالی شب هست.

موقع بازی ورزشکاران وسایط نقلیه خودرا جلوی درب سالن که نورکافی وجود ندارد رها کرده وبرای ساعتی ورزش کردن وارد سالن میشوند دزدان هم از این فرصت استفاده کرده ولوازم ماشینها وموتورسیکلت ها(باطری،آچار،پول) را به سرقت میبرند.

درموقع بارندگی محیط ورزشگاه به دلیل نداشتن کف مرتب ومسطح آب جمع شده وبیشتر جاهای ورزشگاه که آب جمع شده تردد را برای ورزشکاران سخت کرده وحتی باماشیوندن هم به سختی آز آن عبور میکنند.

با وجود اینکه زیرساخت‌ها برای حضور خانواده‌ها برای پیاده‌روی در این مکان فراهم شده است اما نبود نور کافی در شب و گرمای بالا در روز عملا این فرصت را از خانواده گرفته است.

هر چند چارت استقلال اداره ورزش و جوانان شهرستان در سال‌های اخیر مصوب شد اما تاکنون نه نیروی انسانی کافی برای آن بکارگیری شد و نه به وضعیت درب ورودی و فضاسازی محیطی آن رسیدگی شد.

می طلبد مسئولان شهرستانی به خصوص فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان نسبت به رفع این مشکلات به خصوص دفع خطرات ناشی از کمبود نور در شب و نصب دوربین برای جلوگیری از خطرات دزدی وجلوگیری از آسیب های اجتماعی در این محیط ورزشی اقدام و از مسئولان استانی به خصوص استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان مطالبه گری کنند تامشکلات ورزشگاه شهرلیکک حل شود و ورزشکاران باخیال راحت به ورزشگاه بروند.

درپایان از اداره برق شهرستان بهمئی تمناداریم درصورت امکان نسبت به نصب روشنایی تیربرق های مجموعه ورزشی شهرلیکک  همکاری لازم را بعمل آورند واین ورزشگاه را ازفقر روشنایی نجات دهند.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

 

مجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشندمجتمع ورزشی شهر لیکک در شب ناامن هست مسئولین چاره ای بیندیشند

نظر جدید
پربازدیدها