یکشنبه، 05 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990505003
مهرداد جهان خواه
دکترطیب‌زادگان: سه بخش بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت با ظرفیت کامل در حال حاضر تکمیل می باشند
تعداد مبتلایان به کرونا درشهرستان کهگیلویه درحال افزایش است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: میزان ابتلاء مردم به بیماری کرونا در شهرستان کهگیلویه طی مدت زمان اواخر تیرماه جاری نسبت به اواخر خردادماه افزایش حدود سه برابری را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان اظهار داشت: میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در سطح شهرستان کهگیلویه دو درصد می باشد و از نظر گستردگی جغرافیایی این بیماری بیشترین موارد ابتلای قطعی در حوزه مرکزی شهرستان ومربوط به شهر دهدشت و حوزه تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید رجایی این شهر می باشد.

طیب زادگان با اشاره به این مهم که از نظر توزیع سنی موارد ابتلاء به کرونا در شهرستان کهگیلویه بیشترین موارد در بازه سنی 30تا 59ساله گزارش شده است افزود: زنان خانه دار با 32درصد از نظر فراوانی بر حسب شغل بیشترین موارد ابتلاء در شهرستان را به خود اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد: بر این اساس ضرورت دارد همه دستگاهها و نهادهای ذیربط، تشکل های مردمی و اصحاب رسانه با برجسته نمودن این مهم و آگاهی بخشی به مردم نسبت به خطر حضور در مراسمات شادی و عزا که بیشترین دلیل ابتلاء زنان خانه دار به بیماری کرونا می باشد، رسالت خود را در کمک به حوزه سلامت عملی نمایند.
طیب زادگان افزایش موارد مراجعه کننده با علائم شدید و همچنین افزایش موارد بستری مشکوک و مثبت را از مهمترین دلایل بروز مشکل در زمینه مقابله با بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت  عنوان کرد و افزود: سه بخش این بیمارستان با ظرفیت کامل در حال حاضر تکمیل می باشند.

نظر جدید
پربازدیدها