شنبه، 28 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990428001
سیروس بزمی
نشست خبری مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بهزیستی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست خبری  مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بهزیستی با خبرنگاران این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه ناصر مختاری مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی با تشکر و قدردانی از خبرنگاران شهرستان گفت: شما خبرنگاران زبان گویای جامعه هستید و ما در کنار شما احساس آرامش می کنیم ، چرا که نقد مغرضانه ندارید و همیشه نیمه ی پر لیوان را می بینید.
 وی در ادامه به شعار سال بهزیستی اشاره کرد و گفت: شعار امسال با عنوان "شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در جامعه" می باشد.

نشست خبری مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بهزیستی
مختاری افزود: در شهرستان بهمئی دو مرکز مشاوره داریم . مرکز مشاوره نشاط با مدیریت دکتر اکبری و همچنین مرکز مشاوره رازی با مدیریت بزمه در حال خدمت رسانی به مردم این شهرستان هستند.
 وی گفت: ۳۴ مهدکودک شهری و روستایی هم در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند.
مختاری در ادامه گفت: ۱۲۷۶ پرونده مستمری‌بگیر در شهرستان داریم که به صورت مستقیم از تهران حقوق آنها به حسابشان پرداخت می شود.
 وی در ادامه به تسهیلات مسکن معلولین اشاره کرد و گفت:در بحث مسکن عادی، ده میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت میکنیم و همچنین در مورد مسکن دو معلولیتی شهری و روستایی که برای مسکن شهری مبلغ ۶۰ میلیون تومان و برای مسکن روستایی مبلغ ۳۵ میلیون تومان را به صورت بلاعوض به مددجویان پرداخت می‌کنیم.

نشست خبری مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بهزیستی
 وی در ادامه گفت: دستگاه تست شنوایی برای کودکان تا  سه سال و همچنین دستگاه تست بینایی برای کودکان ۳ تا ۶ سال را تهیه کردیم که غربالگری شنوایی و بینایی بر روی آنها انجام دهیم.
 مختاری افزود:برای شهریه دانشجویان دانشگاه های غیر دولتی تا سقف ۴ میلیون تومان پول پرداخت میکنیم.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی در ادامه گفت: ۸۳ میلیون تومان در سال گذشته از خیرین دریافت و به مددجویان اهدا کردیم.
مختاری در ادامه گفت: در بحث مناسب سازی ادارات و خیابان‌های شهر، ادارات شهرستان موظف هستند که در این مورد کمک کنند تا معلولین ما به راحتی بتوانند کارهای خود را انجام دهند.
 وی به بحث اورژانس اجتماعی(خانه امن) اشاره کرد و گفت: مجوز این مرکز گرفته شد و انشالله در آینده آن را انجام خواهیم داد.

رئیس اداره بهزیستی بهمئی ادامه داد : در بجث اسیب های اجتماعی شاهد کاهش  خودکشی و طلاق هستیم که این مهم با همت مردم و مسئولان و کارگاه اموزشی صورت گرفته است.

وی افزود: شهرستان بهمئی کودک کار، کودک خیابانی ، متکدی ندارد.

مختاری همچنین از تعامل خوب بین ادارات با بهزیستی خبر داد و از تلاش های همکاران  و اصحاب رسانه و کارشناسان تشکر کرد.

رئیس اداره بهزیستی بهمئی گفت: میزان جذب مشارکت ها مردمی و خیرین نسبت به سال گذشته دو برابر شده است که نشان از تلاش و هم چنین اعتماد خیرین به این اداره است.

 مختاری هم چنین به احداث سالن کنفرانس ادره بهزیستی و مهمانسرا جهت رفاه حال کارمندان و برگزاری نشست و کارگاه های آموزشی اشاره کرد که در بین سایر ادارات شهرستان وضعیت خیلی خوبی وجود دارد.

رهیافت جنوب: گفتنی است اداره بهزیستی شهرستان بهمئی از اداراتی در شهرستان بهمئی است که میزان رضایت مردم از آن در وضعیت خوبی است.

نشست خبری مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بهزیستی

نشست خبری مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بهزیستی

نظر جدید
پربازدیدها