پنج شنبه، 26 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990426001
امین روانان
درمجمع شرکت فولاد اکسین بیان شد؛ اعلام سود ۱۰۰ برابری شرکت نسبت به بهترین دوره مالی

به گزارش رهیافت جنوب ، مجمع سالیانه  شرکت فولاد اکسین  امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه با حضور سهامداران، اعضا هیات مدیره، مدیر عامل و در حضور دکتر حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی جهت بررسی صورتهای مالی سال ۹۸ برگزار شد.

 دکتر انصاریان رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین  ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در این مجمع از حضور دکتر حسینی مدیر عامل صندوق شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر کرد و حضور ایشان را باعث افزایش روحیه اعضای هیئت مدیره شرکت بیان نمود.

درمجمع شرکت فولاد اکسین بیان شد؛ اعلام سود ۱۰۰ برابری شرکت نسبت به بهترین دوره مالی

دکتر انصاریان با بیان اینکه در سال های گذشته به دلیل عدم حمایت ها این شرکت تقریباً در شرایط بسیار وخیمی از لحاظ اقتصادی قرار گرفته بود، گفت: خوشبختانه با تصمیمات راهبردی صورت گرفته در سال ۱۳۹۸ و تغییر رویکردها، فولاد اکسین توانست با قطع ارتباط دلال ها، فروش کارمزدی خود را به فروش مستقیم و مالکیتی تبدیل کرده درآمد شرکت را بالا ببرد و این شرایط سخت را دگرگون کند.

در ادامه مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان نیز به بیان گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این شرکت در سال ۹۸ و برنامه های پیش رو پرداخت.

مهندس ابراهیمی گفت: در سال ۱۳۹۸ که توسط مقام معظم رهبری بنام سال رونق تولید نامگذاری شد ما توانستیم به همت و تلاش جوانان شرکت در تولید به تناژ معادلی برابر ۷۲۰ هزار تن دست یابیم و رکورد ۱۰ ساله این شرکت را به ثبت برسانیم، این در حالیست که ظرفیت اسمی این کارخانه ۷۰۰ هزار تن می باشد.

مدیرعامل شرکت در ادامه افزود : ما در بحث سود و زیان انباشته به سود ۵۱۳ میلیارد تومانی در سال ۹۸ رسیدیم که ۱۰۰ برابر بالاتر است از سال ۱۳۹۵ که بهترین سال مالی شرکت با سود ۵ میلیارد تومان و توانستیم بسیاری از بدهی هایی که از سنوات گذشته وجود داشت را تسویه نمودیم.

مهندس ابراهیمی دلایل دستیابی به این موفقیت ها در سال ۹۸ را چهار دلیل عمده دانست و گفت: دلیل اول حذف فروش کارمزدی و فروش مستقیم بود که منجر به حذف دلال ها و واسطه ها گردید و باعث شد جایگاه خود را در بازار بدست آوریم و برای خود استراتژی فروش تعریف کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در سال گذشته افتاد و از دلایل موفقیت های ما در سال ۹۸ بود بحث تولید ورق های فولادی مربوط به پروژه نفت و گاز از گوره به جاسک می باشد که در واقع با توجه به اینکه سبد محصولات این شرکت ۵۳ درصد مربوط به ورقهای API یا حوزه نفت و گاز است، در سال گذشته توانستیم به این هدف نزدیک شویم و رکورد تولید ورقهای API را در تاریخ ۱۰ ساله این شرکت به ثبت برسانیم.

 

مهندس ابراهیمی در ادامه گفت: خرید قطعات و لوازم یدکی در سال ۹۸ نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت های ما در آن سال بود که با خرید ۱۲۶ میلیارد تومان لوازم و قطعات یدکی منجر به بالا بردن میزان آماده بکاری تجهیزات و خط تولید گردید.

مهندس ابراهیمی در پایان از حمایت های سهامداران و هیئت مدیره و استاندار خوزستان و وزرای نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر کرد.

شایان ذکر است مجمع سالیانه فولاد اکسین خوزستان اولین بار است که در موعد زمانی خود برگزار می شود و با توجه به تدابیری که هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در پیش گرفته، عملکرد یکساله شرکت باعث عملکرد درخشان شده است.

در پایان جلسه دستور کارهای مجمع بررسی و به تصویب رسید و از حمایت‌های سهامداران و هیئت مدیره و پرسنل تقدیر شد

درمجمع شرکت فولاد اکسین بیان شد؛ اعلام سود ۱۰۰ برابری شرکت نسبت به بهترین دوره مالیدرمجمع شرکت فولاد اکسین بیان شد؛ اعلام سود ۱۰۰ برابری شرکت نسبت به بهترین دوره مالی

نظر جدید
پربازدیدها