دوشنبه، 23 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990423001
سیروس بزمی
لزوم ورود دادستان بهمئی به موضوع آتش سوزی عمدی درختان و بریدن لوله ها در روستای کل جمشید

رهیافت جنوب/ سال1385جهاد کشاورزی بهمئی جهت ترویج باغداری و تامین میوه شهرستان اقدام به کاشت درختان پرتقال،لیمو،نارنگی،زیتون و نخل در روستاهای قلات،کل جمشید و پاگچی نموده است.

 رشد درختان و به ثمر نشستن آنها از یک طرف باعث خوشحالی و امید به آینده جوانان و باغداران این منطقه و از طرف دیگر طبیعت زیبای این مناطق به واسطه درختان سرسبز سهم زیادی در پر کردن اوقات فراغت بومی ها و غیربومی ها داشت و صنعت گردشگری در این شهرستان گرم با پوشش گیاهی ضعیف رو به رشد بود. 
اخیرا در اقدامی بی سابقه طبق اعلام منابع آگاه به علت مشکلات و اختلافات باغداران با هم در حرکتی زشت و بی سابقه اقدام به آتش سوزی عمدی و سریالی باغ ها کردند که متاسفانه80درصد باغ ها و صددرصد پوشش گیاهی و مراتع اطراف تا بالای کوه حاتم از بین رفتند. زحمت ها و مشقت های باغداران در این 15سال از بین رفت و کینه و دشمنی ها رو به افزایش است. در اقدامی اخیر تمامی لوله های پلیمری و سیستم های آب رسانی بریده شده یا شکسته شده اند.

از دادستانی محترم شهرستان انتظار می رود با ورود به این قضیه جلوی اقدامات بعدی را گرفته و با مسببین این اقدامات زشت به شدت برخورد شود تا شاهد تکرار چنین اتفاقات بی سابقه و به دور از انسانیت نباشیم.

لزوم ورود دادستان بهمئی به موضوع آتش سوزی عمدی درختان و بریدن لوله ها در روستای کل جمشیدلزوم ورود دادستان بهمئی به موضوع آتش سوزی عمدی درختان و بریدن لوله ها در روستای کل جمشیدلزوم ورود دادستان بهمئی به موضوع آتش سوزی عمدی درختان و بریدن لوله ها در روستای کل جمشید

نظر جدید
پربازدیدها