جمعه، 20 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990420001
سیروس بزمی
: عده ای از مردم اعلام کردند که دیگر در مسجد و جماعات شرکت نمی کنند، چه دلیلی باعث وقوع چنین چیزی شده است؟ برخی از مواقع بی عدالتی ما مسئولان باعث بی دین شدن مردم خواهد ش ...
انتقاد امام جمعه از نحوه به کارگیری گازبانان اداره گاز دیشموک

به گزارش رهیافت جنوب، امام جمعه دیشموک از بی عدالتی در استخدام گازبانان انتقاد شدید کرد و گفت: برخی ها می گویند ما دیگر به مسجد نمی آییم.

 حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا باعث می شود که انسان وظیفه دینی‌اش را درست انسان دهد.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به گزارشات ارسالی  اسماعیل هنیه عضو جنبش اسلامی حماس فلسطین به مقام معظم رهبری گفت: از اینکه حرکت مقاومت فلسطین با جهاد خود در برابر رژیم صهیونیستی ضعف آنان را مشهود کرده است از خداوند باریتعالی و شما مجاهدان اسلام نهایت تقدیر و سپاس را داریم.

وی با اشاره به موفقیت های مجاهدین فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی افزود: جنبش مقاومت فلسطین باید با عقل و تجربه بدون تطمیع و تهدید آنان نقشه های دشمنان را نقش برآب کند.

راوند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به حکم دین از مقاومت فلسطین حمایت خواهد کرد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به معامله قرن گفت: بیداری مردم فلسطین و پیام مقام معظم رهبری باعث بیداری آنان خواهد بود اما کشورهای اسلامی سازش کار به دنبال برقرای رابطه با رژیم صهیونیستی و الحاق کرانه باختری رود اردن به رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به توهین روزنامه سعودی نسبت به آیت الله سیستانی گفت: این کاریکاتور و توهین به علما در بین تمامی فرق اسلامی مذموم و این حرکت باعث ایجاد وحدت در بین ملت عراق خواهد شد.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به تهدید کرونا و عطر کمک مومنانه در روزهای کرونایی گفت: مردم ایران اسلامی با کمک های مومنانه در برابر کرونا خوش درخشیدند.

وی با اشاره به عملکرد قوه قضائیه و برخورد با مفسدین افزود: قوه قضائیه مبارزه با فساد را از درون قوه آغاز و طبق شاخص هایی که از مردم نظرسنجی کردند اعتماد به نظام با عملکرد خوب قوه قضائیه بیشتر شد.

راوند با اشاره به ناکارآمدی برخی از مدیران ادامه داد: ناکارآمدی قوه مجریه به خاطر روی کارآمدن عده ای وابسته به رژیم طاغوتی در بدنه دولت است، نظام اداری فرسوده و ساختار مدیریتی معیوب باعث از بین بردن اعتماد مردم به نظام می شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به گره زدن تمامی مسائل و مشکلات به برجام گفت:  گره زدن مشکلات به برجام باعث ایجاد مشکلات بیشتر در کشور شد و کلید حل مشکلات روی کار آمدن مسئولین با برنامه است که خدمت به مردم در بخش دیشموک به درستی انجام نمی گیرد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به ماه های استغفار الهی افزود: اگر کسی اهل استغفار باشد دچار بلا و گرفتاری نمی شود.

وی افزود: انسان می تواند با توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت و علی بن موسی الرضا(ع) از راه دور زیارت کند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به روز حجاب و عفاف ادامه داد: حجاب و پوشش الهی باعث ایجاد حیاء و غیرت می شود کما اینکه در رژیم طاغوتی حجاب از سر زنان برداشته می شد.

راوند افزود: ارزش حجاب و عفاف به اندازه دفاع از حرم اهلبیت است زیرا دین خدا با اجرای حدود الهی استقرار می یابد.

وی با اشاره به استخدام های بی ضابطه در منطقه دیشموک گفت: در منطقه دیشموک هرکسی حق دارد که در اداره ای استخدام شود.

راوند با اشاره به نعمت گاز رسانی در منطقه دیشموک و استخدام نیروهای مرتبط با گازبانی افزود: انتظار هست اداره گاز در منطقه دیشموک آزمونی در بین متقاضیان واجد الشرایط برگزار کند تا پس از برگزاری آزمون عده ای استخدام شوند.

وی با اشاره به نامه نگاری عده ای از مردم با دفتر امام جمعه در خصوص استخدام در اداره گاز ادامه داد: عده ای از مردم اعلام کردند که دیگر در مسجد و جماعات شرکت نمی کنند، چه دلیلی باعث وقوع چنین چیزی شده است؟ برخی از مواقع بی عدالتی ما مسئولان باعث بی دین شدن مردم خواهد شد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به لزوم برگزاری آزمون در خصوص استخدام گفت: اگر کسی را می خواهند به عنوان کارگر در اداره ای استخدام کنند چرا آزمون برگزار نمی کنند؟ از مسئولین اداره گاز تقاضا داریم که به این مساله توجه جدی بکنند زیرا عده ای معترض اند که چرا مسئولین به خواسته های آنان توجه نمی کنند.

راوند افزود: نظام اسلامی بیش از 260 هزار شهید داده است که چنین کارهایی باعث بدبینی مردم به نظام شهید داده می شود.


انتقاد شدید امام جمعه دیشموک از بی عدالتی در استخدام گازبانان/ برخی ها می گویند ما دیگر به مسجد نمی آییم

جهت اطلاع رئیس کل دادگستری: وقتی استخدام فرزند رئیس شورای حل اختلاف دیشموک حاشیه ساز می شود

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه دیشموک از استخدام گازبانان بدون ازمون در دیشموک گلایه کرد و گفت: حتی اگر بصورت کارگری باشد، هم باید آزمون باشد.

راوند، با اشاره به گلایه مردم از بی عدالتی در بکارگیری نیروهای گازبان دیشموک، اذعان کرد: برخی مردم از این تبعیض ناراحت هستند و می گویند ما دیگر به مسجد نمی آییم.

گفتنی است بکارگیری گازبانان بدون ازمون باعث نارضایتی مردم شده است و اخیرا استخدام فرزند رئیس شورای حل اختلاف دیشموک حاشیه ساز شده است.

نظر جدید
پربازدیدها