دوشنبه، 16 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990416001
امین روانان
شهر جولکی که هنوز چندصباحی هست که شهر شده در مظلومیت کامل به سر میبرد
شهر جولکی در بحران بی آبی /عدم توجه نماینده بهبهان به این شهر

به گزارش پایگاه رهیافت جنوب' پیامی از شهروند جولکی به دست پایگاه رهیافت جنوب رسیده متن پیام به شرح ذیل می باشد:

مسولین محترم شهرستانهای بهبهان وآغاجری 
مردم شهر جولکی الان حدود ۴روز هست که از هیچ گونه ابی برخوردارنیستند و مردم ۴روز بحرانی را با سختی ومشقت دارندسپری میکنند.
مردم شهرجولکی در مدت این ۴روز با ماشین یا موتور از اب رودخانه استفاده میکنند وحتی لباس وظرفهای خود را باسختی وحتی باماشین کرایه به لب رودخانه که در نزدیکی آنهاست میبرند و بعد از شستشو ظرف ولباسها وباتعداد بشکه هایی که دارند اب از رودخانه می اورند تا استفاده کنند.


نماینده مجلس'بخشدار وشورای محترم شهر جولکی'
جولکی به تازگی شهر شده وهنوز بیشتر ادارات را نداد فلذا باید اداره آبفا داشته باشد که  سرگذشت مردم هم هرروز مثل دیروز نباشد  وتکرار کارهای روزانه که همش باید دنبال اب آوردن از رودخانه باشند.
لطفا به مشکلات مردم رسیدگی کنید ونذارید مردیم اینقدر در فلاکت وبدبختی زندگی کنند
ما مردم شهر جولکی ازمسئولین شهرستان بهبهان 'اغاجری وشهرجایزان انتظار داریم که هرچه زودتر مشکل آب که جدی ترین مشکل مردم هست را پیگیری و آب را وصل کنند تا مردم از فلاکت بی آبی بیرون بیایند اگه هم توان ندارند باهمکاری سپاه که تانکرها پخش اب دارند هماهنکی کنید  به مردم آب برسانند تا رفع مشکل شود.
باتشکر شهروندشهر جولکی

خبرنگار؛داود طلوعی

شهر جولکی در بحران بی آبی /عدم توجه نماینده بهبهان به این شهر شهر جولکی در بحران بی آبی /عدم توجه نماینده بهبهان به این شهر شهر جولکی در بحران بی آبی /عدم توجه نماینده بهبهان به این شهر شهر جولکی در بحران بی آبی /عدم توجه نماینده بهبهان به این شهر شهر جولکی در بحران بی آبی /عدم توجه نماینده بهبهان به این شهر شهر جولکی در بحران بی آبی /عدم توجه نماینده بهبهان به این شهر

نظر جدید
پربازدیدها