شنبه، 07 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990407002
سیروس بزمی
افراد روستایی دارای پروانه ساختمانی و افرادی که دارای مسکن نامقاوم و یا فاقد مسکن هستند و تاکنون وامی از بنیاد مسکن دریافت نکرده اند، می‌توانند با استفاده از مزایای این ط ...
خبرهای خوش کمیته امداد شهرستان بهمئی برای خانه دار شدن سرپرستان روستایی/ مراجعه به سایت e.emdad.ir. برای ثبت درخواست و عدم مراجعه حضوری

به گزارش رهیافت جنوب؛رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکز شهرستان بهمئی از طرح ویژه حمایت از محرومین برای خانه دار شدن خبر داد و با تشریح جزئیات آن،از متقاضیان خواست برای کاهش خطرات ابتلا به کروناویروس به صورت غیر حضوری درخواست های خود را ثبت کنند.

رسول جهاندیده تصریح کرد: احداث مسکن محرومین برای مددجویان و نیازمندان روستایی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی گفت:افراد روستایی دارای پروانه ساختمانی و افرادی که دارای مسکن نامقاوم و یا فاقد مسکن هستند و تاکنون وامی از بنیاد مسکن دریافت نکرده اند، می‌توانند با استفاده از مزایای این طرح صاحب مسکن شوند.

جهاندیده افزود: خانوارهای متقاضی استفاده از این طرح باید حداقل دو نفر و سن آن‌ها زیر ۷۰ سال باشد.

وی ادامه داد: زنان مطلقه با جمعیت خانوار دو نفره به بالایی که یک سال از طلاق آن‌ها گذشته باشد، زنان زندانی که شوهر آنان بیش از ۱۵ سال حبس دارند و سه سال از تحت حمایتی آن‌ها گذشته باشد، از دیگر مشمولان این طرح هستند.

رئیس کمیته امداد مرکز شهرستان بهمئی تصریح کرد: این مسکن‌های مددجویی با حداکثر ۶۰ متر زیربنا و با  ۲۵ میلیون تومان بلاعوض از طرف بنیاد مسکن، ۱۰ میلیون تومان بلاعوض از طرف کمیته امداد و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره با پروانه ساخت رایگان و ضمانت زنجیره‌ای برای مددجویان و سایر نیازمندان روستایی احداث می‌شود.

 جهاندیده ضمن درخواست از مددجویان و افراد نیازمند برای عدم مراجعه حضوری به کمیته امداد با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت هشدار استان، گفت: برای بهره مندی از این طرح نیاز به مراجعه حضوری نیست و از مددجویان تقاضا داریم برای ثبت درخواست‌های خود در این راستا به سامانه e.emdad.ir مراجعه کنند.

نظر جدید
پربازدیدها