پنج شنبه، 05 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990405002
سیروس بزمی
به پاس دلاوری های عملیات پد خندق، از تنها یادگار شهید محمدرضا بیوکانی در شهرستان بهمئی تجلیل شد.

به گزارش رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به پاس دلاوری های عملیات پد خندق، از تنها یادگار شهید محمدرضا بیوکانی در شهرستان بهمئی تجلیل شد.

جهانشاد طاعتی پور در این رابطه گفت: یاد خاطره عملیات پدخندق و دلاوریهای تیپ ۴۸ فتح را باید با برگزاری یادمانها به نسل ها انتقال داد و این یادمان و بزرگداشت در بهمئی برگزار گردید.

طاعتی پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۳۶۷/۴/۴جنگ‌ ایران و عراق شاهد یکی از بزرگترین شاهکارهای نظامی در عرصه خون و قیام توسط فرزندان استان کهکیلویه بوده و که در این عملیات تعداد زیادی از جوانان مومن و انقلابی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و عده زیادی اسیر و یا مفتخر به درجه جانبازی شدند.

طاعتی پور بیان داشت: این عملیات که در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس ثبت و باعث غرور و افتخار سربازان انقلاب در این استان می باشد باید به نسل های بعد از انقلاب هدف و آرمان آن شهدا انتقال داده شود.
وی در ادامه سخنان خود به سخن مقام معظم رهبری اشاره نمود که فرمودند:(زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کاری کمتر از شهادت نیست)و ما باید براساس رسالتی که داریم و همچنین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که براساس حرکت در مسیر راه و آرمان امام شهدا و شهدا ترسیم شده است گام برداریم.
به همین مناسبت برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به دیدار یکی از فرزندان شهدای پد خندق و یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی داشتیم و در سطح شهر با نصب بنر تمثال مبارک فرماندهان شهید پدخندق یاد و خاطره آن روز را گرامی داشته و در منظر عموم مرم قرار دادیم.

عاطفه بیوکانی فرزند و یادگار شهید بیوکانی ضمن تقدیر از این حرکت خوب و سازنده گفت:باعث افتخار هست که در همچون روزی باعث خوشحالی و سعادت من شده اید و انشالله ادامه دادن راه و هدف شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همیشه تلاش نماییم در این راستا گام برداریم.

به پاس دلاوری های عملیات پد خندق در بهمئی از تنها یادگار شهید محمدرضا بیوکانی تجلیل شد.به پاس دلاوری های عملیات پد خندق در بهمئی از تنها یادگار شهید محمدرضا بیوکانی تجلیل شد.به پاس دلاوری های عملیات پد خندق در بهمئی از تنها یادگار شهید محمدرضا بیوکانی تجلیل شد.به پاس دلاوری های عملیات پد خندق در بهمئی از تنها یادگار شهید محمدرضا بیوکانی تجلیل شد.به پاس دلاوری های عملیات پد خندق در بهمئی از تنها یادگار شهید محمدرضا بیوکانی تجلیل شد.به پاس دلاوری های عملیات پد خندق در بهمئی از تنها یادگار شهید محمدرضا بیوکانی تجلیل شد.

نظر جدید
پربازدیدها