چهارشنبه، 04 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990404001
امین روانان
با حضور فرمانده سپاه فتح در شهرستان بهمئی کلنگ زنی و بهره برداری از مصوبات سفر سرلشکر سلامی به کهگیلویه و بویراحمد و سفر سردار حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام ...
کلنگ زنی و بهره برداری از مصوبات سفر فرمانده کل سپاه پاسداران در بهمئی + تصویر

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی سپاه استان و فرماندار و مدیران شهرستان کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های مصوب سفر ، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در شهرستان بهمئی انجام شد.

کلنگ زنی و بهره برداری از مصوبات سفر فرمانده کل سپاه پاسداران در بهمئی + تصویر

دیدار با کارکنان سپاه ناحیه بهمئی ، کلنگ زنی درمانگاه شهدای بهمئی ، افتتاح و بهره برداری از 74 منزل کمیته امدادی ساخت سپاه فتح به نمایندگی در روستای سید صفی از جمله برنامه های این سفر بود .

پروژه احداث ساختمان درمانگاه تخصصی بسیجیان بهمئی با حضور فرمانده سپاه فتح،فرماندار،دادستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستان  کلنگ زنی شد.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت:این پروژه از سری مصوبات سردار سلامی،فرمانده کل سپاه پاسداران برای محرومیت زدایی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

سردار حمید خرمدل با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های مهم مردم استان به ویژه شهروندان بهمئی مشکلات حوزه درمان است،تصریح کرد:با هدف رفع بخشی از مشکلات حوزه درمان این درمانگاه احداث می شود.

 

کلنگ زنی و بهره برداری از مصوبات سفر فرمانده کل سپاه پاسداران در بهمئی + تصویر

وی افزود:درمانگاه شهدای بهمئی در سه طبقه با زیربنای 1050 متر مربع احداث می شود که تمام تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم در آن فراهم می شود.

 

سردار خرمدل خاطرنشان کرد:تمامی اعتبارات لازم برای پروژه تامین شده است و پیمانکار که یکی از فرزندان همین شهرستان است قول داد تا دهه فجر امسال پروژه به بهره برداری برسد.

 

فرمانده سپاه فتح استان در پایان از پیمانکار پروژه خواست در راستای حمایت از جوانان بیکار شهرستان،از نیروی انسانی بومی شهرستان برای ساخت و تکمیل پروژه استفاده شود.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها